Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Ladyliz - 25 juni 2009 19:41

Jag var duktig idag, gick ut och sprang, jogga och gick 5 km elljusspåret. Var skönt men fick ett stort myggbett. Lite nöjd kan man nu vara med sig själv!

Av Ladyliz - 25 juni 2009 09:40

Vet inte varför men var lite trött i huvudet idag fast jag inte drack så mycket igår. Ett glas rosé och sen  en cola men men börjar väl bli gammal!!? I morse var jag på ganska bra humör ändå men efter ett tag så fick jag reda på att teflonpannan pratat med chefen och tyckte noog att jag var en "Bitch" igår för att jag snäste till igår. Hmm orkar inte bry mig snart slipper jag henne i 6 veckor. Är hon irreterad på mig kan hon väl ta det med mig. För mig är det ganska försumbart just nu..som sagt snart semester!

Sen kom häxan surtant och pms:ig. Stackars henne som sitter med henne i repan idag! Hon brukar ej vara på dåligt humör men nu blev hon det!

Han hörde av sig. Hemma nu jobbar du! Hmm skrev att jag jobbade till halv 5, ok hörs blev det. Orkar inte tjafsa läste han mitt mail vet han vad jag tycker annars så never mind.

Tänkte träna i kväll! Ute eller inne

Ovido - Quiz & Flashcards