Alla inlägg under november 2009

Mat

Av Ladyliz - 29 november 2009 12:43

Jag avundas folk som bor ensam som lagar god mat och sen kan äta den. Är man ensam är det inte kul att laga mat. Ofta om jag gör något mera gott så är jag mätt när jag ska äta den. blir lixom mätt av ångorna. Sen så är inte min mage så stor så orkar inte så mycket. Ofta om jag äter lite blir jag visserligen hugrig sen men blir ändå ingen bra mathållning.

Tänk måndagar när jag har kör, lite fukost, sen lunch sen middagen blir kanske en korv eller en hamburgare på stående fot för vill komma till kören. Sen blir jag hungrig efter blei det fil eller ingenting.

Jag är lite konstig kanske precis efter jag har tränat är inte jag hungrig. Tar flera timmar innan jag blir det.

Jag är periodare och just nu inne i en ond cirkel, det börjar att synas på mig nu i ansiktet...Dvs försmal

Tänk i fredags så åt jag väldigt mycket hos päronen för jag var så hungrig.

Kanske ska anmäla mig till du är vad du äter eler kanske träffa en kille så man blir glad och äter bra.

Av Ladyliz - 29 november 2009 11:43

Svininfulensan undra hur den kommer att sluta, jag hade tur som tog sprutan i alla fall. Tur att min komun tillät att alla fick ta.

Man läser så mycket i tidingarna och vad är sant?

Av Ladyliz - 29 november 2009 11:37

Igår kväll fick jag middag os päronen, fick ett sms efter bion och frågade om jag ville ha mat och hae bara ätit frukost så....

Sen lugn kväll, han hade sagt i går morse nej vi ska inte ses i helgen, jag vill ha lungt och skönt, sen ville han att jah skulle komma men när jag banga blev han sur. Hmmhan skulle på bio med sin son och nej tack han blir så barnslig när han umgås med honom.

Hatar grannar som för liv, hade jag inatt till kanske 2 och fyrverkeri utanför. Urk idag har jag faktiskt tränat. Mådde lite illa efteråt åt nog inte tillräckligt.

Skulle åkt till uppsala idag men fick förhinder.

Middag hos päronen sen, ofta nu men de frågade.


Av Ladyliz - 28 november 2009 20:34

Det blev bio idag, Luftslottet som Sprängdes. Har nu sett alla filmer och helt ok. Denna var lite lång, 2,5 h ock blev kissnödig!

Av Ladyliz - 27 november 2009 20:19

Gick och lade mig kl halv sju igår var helt slut. Kunde ändå inte sommna och tog en sömntablett från thailand, då sommnade jag tillslut! Ändå inte sovit enough!

Jobbet ja ni förstår nog!

Har nu ätit middag hos päronen, inte ätit ordentligt på ja jag vet inte vad så jag åt och gott var det! Vin så lite lullig. Tittar nu på dobidooo.

I morgon ev bio och söndag Uppsala till en näsan 30 åring


Av Ladyliz - 26 november 2009 18:16

Efter 3 dagar med ca 4 h sömn varje dag är jag helt slut, inte bra. Sov inte hemma i natt och där kan jag aldig sova, Nu ska jag gå till sängen tidigt men orkar inte mera nu.

Natti TGIF i morgon

Av Ladyliz - 25 november 2009 17:43

Suck säger jag bara men tänker ej skriva varför får man väl skit igen...

Massage idag i alla fall efter jobbet, det var otroligt skönt, behövde detta. Har lite träningsvärk och jag var stel och i behov av detta.



Av Ladyliz - 24 november 2009 19:35

Innan kören igår så fick man me eller mindre skrattanfall, 3 kvinnor i 65-70 års åldern men humorn. Oj oj oj.

Sen var kören kul också helt uppe i varv när jag kom hem.

I dag halvkul på jobbet, sen har jag nu tränat som jag inte gjort på 2 veclor

Ovido - Quiz & Flashcards