Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Ladyliz - 18 juni 2009 18:46

Vi hade fika idag på jobbet alla hade med sig någonting, hade in misslyckade kola med mig 2 smakade och tyckte om den. Man blev proppmätt och halvgott.

Efter jobbet var jag typisk svensk gick till systemet var ej ensam oc det spöregna. Har nu ätit och druckit en öl. Är så trött mina förlorade timmars sömn tar nu ut sin rätt.

Ska snart lägga mig och läsa och sen kanske sova är ju långledig!!

Av Ladyliz - 18 juni 2009 14:28

När man nu tittar ut spöregnar det..typiskt midsommar. Bara 2 h till sen långledig, eller 3 dagar ska bli så skönt!

Av Ladyliz - 18 juni 2009 09:30

I går var en långsam dag på jobbet, blev inte bättre av att man fick skavsår i öronen...

Massage var skönt må jag säga, hon en tant i 60 års åldern är jättebra, vi kommer bra överrens och vi kan prata om allt möjligt! Jag bvar stel i nacken och så behövde verkligen massagen. Man blev avslappnad.

Hade fått ett sms från honom ang att hans systers man var i aten och på sjukhus pga en olycka. Han jobbar på sas så han skulle åka med ner för billiga biljetter.  Han ringde sen och han trodde säkert att jag skulle bli besviken för att vi inte kunde ses på ett tag.

Träffade Helena i stan, fint härligt väder. Vi gick runt på Volvo ocean race och tittade på brunbrända kilar (män) och på båtar, sen var det fullt på uteserveringarna så det blev Fridays i kungsan. Lite kyligt i skuggan men ack så gott. Ceasar sallad och ett glas vin och en kaffedrink. Mätt och belåten blev jag samt trevligt sällskap.

Åkte sen hem skrev ett sms till honom och frågade när han skulle åka. Imorgon skrev han. Han var sugen skrev han. Han tar ju familjen först så skrev hörs när du kommer hem. Han blev sur, fast det sa han inte. Sen så ska han åka ner på fredag i stället. Blev tillslut efter lite tjafs att han hämtade mig i Sollentuna. Ville egentligen inte men över förväntan. Han tog sig tid och det var skönt. Sen att jag inte kunde sova etc men en helt annan femma.

I morse gick jag in med kudden och han vaknade frågade när bussen gick och han sa trevlig midsammar etc och vi kramades lite, överraskkad blev jag... Sen så får man se hur mycket vi hörs när han är i Aten men orkar jag inte tänka på nu. Känns ju bra nu!

Tänkte åka hem till pärorna idag men de ska till Moster. I morgon är det midsommar inget planerat. Blir nog med päronen i kväll softkväll i soffan!

Ovido - Quiz & Flashcards