Alla inlägg under juli 2010

Av Ladyliz - 10 juli 2010 09:30

Dålig uppdatering nu har hänt en del men orkar ek skiriva om detta. Har nu semester i 4 veckor får sse om jag uppdaterar!


Glad sommar

Av Ladyliz - 1 juli 2010 17:15

I går var det väldigt mycket att göra på jobbet, tiden gick fort vill jag säga.

På kvällen träffade jag en kompis i stan och drack lite vin och vi åt mat i stan. Trevligt var det.

Sen på hemvägen fick jag ett sms av honom och han tyckte inte att jag svarade tillräckligt fort. Jag sa vart jag varit och han bla bla. herregud säger jag bara. Sen var bråket igång han ville intte prata dissade och tillslut stängde hanav mobilen. Gör han aldrig men satte på den i natt. Fy an och han är jag vet inte vad. I dagss skrev han du äger inte mig, nej men jag får ej träffa kompisar sa jag.. Blev sur att du ej berätta. Men herregur är han ett pucko eller inte. Han tycker att jag tjatar, ställ upp då. Skaffa en yngre skriver han. Fan är så trött på kalrar. Nu ska han höra av sig näe han vil. Grr

Har jäkla mensvärk och så trött har knappt sovit. Tvättstugan nu sen sussa tidigt.  


Ovido - Quiz & Flashcards