Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Ladyliz - 10 juni 2009 20:45

Har just nu kommit hem från Stockholm och träffat en barndomskompis: Vi åt på en indisk resturang och hade trevligt. Vi hade en hel del och prata om. Tror inte vi träffats på ca ett år. Händer ju en hel del då!

Blev lite positivt överraskad när jag slog på tv:n och det stod 4-0 till Sverige! Annat än hur det var i lördags!

SKa snart lägga mig och läsa

Av Ladyliz - 10 juni 2009 11:54

Jag hade en date med John Blund igår, släckte kl kvart i sju och klockan 19 sov jag...!

Jo sov bra i natt skönt behövde detta.

Prisa gud här kommer skatteåtebäringen! Ja den kom idag inte alltför mycket lagom några tusenlappar alltid trevligt.

I kväll middag med en barndoma kompis som jag inte träffat på jättelänge!

Ovido - Quiz & Flashcards