Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Ladyliz - 20 juni 2009 13:31

Tyckte inte att jag drack så mycket igår men kanske gjorde jag det? Blandning med öl vin och snapps är inte bra. Fast jag tror att det är en blandning. Vaknat flera gånger i natt och tänkt ut hämdtankar på honom. Har tänkt fur jag ska svara när han skriver sms mm, vet han kommer att "bryta" ner mig som vanligt. (Han betyder mer än vad jag trodde) Han kommer kanske hota sluta att ses etc, tänk om jag kan säga ok skyll dig själv du kommer inte hitta någon så bra som jag. Jag kan ju välja och vraka mera.

Att bara göra sig okontaktbar tycker jag e skit, visst förstår jag att han hjälper syrren etc men bara hans närmaste kan få tag i hoom är skit. Fy fan. Tänker som en dag att man inte får sina droger och det känns.

Gör inget speciellt idag orkar inte läser bok tittar på tv etc. Kommer en klassisk film kl 16:20 att angöra en brygga.

I morgon ska det förhoppningsvis vara fint väder då ska jag bli lite brun!

Ovido - Quiz & Flashcards