Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Ladyliz - 4 juni 2009 16:19

Jag gick och tränade igår, det var skönt gjorde inget riktigt monsterpass men blev svettig efter spinningen. Jag blir så där lagom seg så jag kunde med gott samvete gå till soffan och titta på Halv 8 hos mig och rent hus. Sen blev det spel på min nya telefon ganska sent.

I mrose så ville jag inte gå upp, segt och trist väder men gick upp. Vi är 1 man kort på jobbet idag igen, jag jobbar över 30 minuter och inte mycket rast har vi fått. Fast betald lunch i alla fall.

Skrev ett Grattis sms til honom idag, han fyller 50 år idag! Gammal gubbe... Fick tack svar.

En gång i månaden så har man ju en sak som tjej jag vet när den kommer för äter piller och alltid när den blir någon timme sen får jag hemska tankar. Som i dag ett par timmar sen...pust att pusta ut.

Skulle träffat en kompis idag men hon blev sjuk får väl titta på tv:n, ska hämta ut en bok jag kanske ska läsa den.

Imrogon ska jag fira en kompis skulle varit 2 kompisar men en fick förhinder. Skulle vara kul med lite kul i mitt liv nu...känns mest som jobb och jobb denna vecka. Slutar klockan 14 imorgon dag före röd dag. Helt ok.

Ovido - Quiz & Flashcards