Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ladyliz - 5 juni 2009 19:16

Vilken dag alltså. Började klockan halv åtta idag i stället för 8. Sen så var dagen lugn satt i repan fast med en bra kollega.

Vid lunch fick jag ett sms av min komis jag skulle träffa idag att hon var trött frågade om det var ok om hon bangade. Visste att jag gillade resturangensdag och att jag skulle bli "ledsen", vad svarar man på det? Hade sett fram emot detta efter denna jobbiga vecka. Svarade bara ok trist. Suck orkade inte säga nåt. Vill hon inte så vill hon inte man är ju inte på ett roligt humör då. Typiskt alla planer gick i stöpet under denna vecka.

Slutade klockan 14 idag. Skrev ett sms till honom och frågade om han levde. Inget svar efter ett till jobbar hörs sen. Suck säger jag bara, han kunde skrivit ett sms i morse så skulle han sluppi detta. Skrev hur länge jobbar du. Sönda kväll skrev han. Tack för den lixom.. Sen skrev jag många sms men ingen svar. Efter mycket om och men pratade vi i mob. Han var bara spydig, sen ringde hans mobil. Sen ringde han igen, han sa att många flitrtade med honom för han ve att jag blir "purken" typiskt honom att dra upp detta. Knullar du med dem sa jag, Har inte tid sen så sa han att han bara sa det för att retas. Sen började jag grina, han trodde jag druckit men nej sen så pratade vi en stund och ja jag vet inte...Men ska försöka behandla honom så nästa vecka när han har mindre att göra, då kommer han reagera.  Visst ses vi inte denna helg men ett sms kan man ju skriva.

Har nu varit hos pärorna på middag, ville ej vara ensam


Ovido - Quiz & Flashcards