Alla inlägg under december 2010

Av Ladyliz - 30 december 2010 13:07

Filmen Änglagård tredje gången gillt var bättre film än vad jag hade förväntat mig. Småmysig så där.


Annars har det inte hänt så mycket. Jobbat och varit trött.

Träffat en kompis i stan som jag inte träffat på ett år. Satt och åt och drack i ett par timmar. Trevligt.


Snart nytt år, måste ta tag i detta snart, inte tränat etc på mer än 2 veckor. Musten har gått ur mig totalt. Inte ett ljud från honom, dåligt tycker ja. Ok att han är borta men skriva något kan han göra.


GOtt nytt år!

Av Ladyliz - 26 december 2010 09:32

Dagarna går och jag mår sisådär. Mna har mycket tid och tänka när mnan är ledig. Skulle ochksåvilja vara i Thailand eller nåt varmt ställe och inte jobba i morgon,

I dag ska jag åka in till stockholm tänkte se Änglagård filmen. Har ej så mycket förväntningar på den men ska se den. Ska byta en julklapp sen kanske köpa en tv

Av Ladyliz - 25 december 2010 08:50

Nu har det varit julafton. Julkänslorna är inte lika starka som när jag var barn precis!

I går fm åkte jag med ma och pa till kivsta kusin och sambo bor där nu och sen kom kusinbarnen. Vi drack lite glögg och pratade lite grann.

Sen hem och åt mat, blir alltid så mätt, dricker julmst till. Sen julklappsutdelnig, fick bla  mössa och tjöja från Lacoste samt lite annat.


Tyckte att jhan skulle skickat ett sms fast vi inte är "iihop" han visste att jag ville ha kontakt för jag skrev i måndags. Att skriva är i Thailand tycker jag ej är ok. God jul kunde han ha kostat på sig. Jag skrev inget sms för att jag vet att han har ett thailandsnummer och det har jag ej kvar men han har mitt nummer. Han hade säkert sin svenska mobil avstängd kunde han ha skrivit God jul. Men det är mina åsikter

Av Ladyliz - 22 december 2010 19:19

Det började med att jag försov mig imorse. Jag hade satt väckarklockan på 05:10 men måste stängt av den vaknade 05:35....Brukar ej hända, hade tänkt att ta bussen men nja fick bli bilen. Jag hann trots allt kom i tid till jobbet.  det måste vara något med att jag ej mår bra man sover då har jag hört.

På jobbet  fungerade inte mailen vid 13 ca kom den igång ca 2oo mail då att ta igen, ja rastlös har man inte varit på em...


Jag måste tänka så här, Han är som en drog förlåt var hade ett beronde som jag måste sluta med, Det ä alltid svårt. Är man van med nåt så...ska man sluta får man abstinens och så,,,Hade ju ett nyårslöfte förr året att någongång under 2010 skulle jag  dumpa honom, blv inte riktigt så men det tog slut!

Av Ladyliz - 21 december 2010 11:43

Ja vad säger man. Dagarna går och försöker att inte tänka så mycket men det är svårt ibland.


Igår var det kaos på jobbet och dagen gick fort, skrev sen ett sms till honom synd att det hände. Mobilen var avstängd och sms kom fram inatt. Fick inget svar ändå och skrev att skulle du skriva skulle jag svara. Ett par timmar senare fick jag, är i thailand hörs. Konstigt flera dagar innan etc. Hoppas han mår dålig då för han åkte tidigare...Tar ej med min mobil, just det gjorde han.

Hörs nja skulle inte tro det va, han kommer säker att knulla en hora där nere och då tar jag ej i honom fy fan. Eller kommer han knulla någon annan där. Men men sånt är livet 


Av Ladyliz - 19 december 2010 09:15

I går kväll hade jag några kompisar här, det var tevligt och skönt att  ha annat och tänka på, inget prat om killar etc.  Vi spelade massa sällskapsspel, sen var det skönt att vara här så man hade nära till sängen...


Tänker ju en hel del och vissa frågor kommer man aldrig få svar på. Hoppas han mår lika piss som jag, tänk alla dumma saker han gjort mot mig, tänk om man skulle göra samma. Sklle jag ej ha samvete til. Sen så säger han att jag är psýkiskt sjuk, vad är han då?  Han är ej normall fy fan

Av Ladyliz - 18 december 2010 11:12

Ja gårdagen var jobbig mycket tankar på jobbet och hos päronen men höll masken. Den kom när jag kom hem, då kom tårarna.

Skrev ett sms från jobbet hopas du mår bra nu när du fått som du ville, jag mår skit. fick ett svar samma lika lisa. Skrev du mår ju bra, inget svar.

Tänker varför kommer detta just nu, nåt måste hänt lämmna mig i fred etc, nåt däljer han hoppas inte jag råkar ut för detta bara, Han kanske fått nån sjukdom och inte kan knulla mer, säg det då tycker jag men men han har sårat mig så mycket nu så chocken släpper nu. Är så van att vara styren av honom oh nu ingen sådan, skönt men chockerande. Fy fan han har tryckt ner mig till botten och nu hej då. Jag ställde upp till 100% på honom han fick alltid som han ville men ej jag. Ville inte jag hade jag knullat andra etc. Inga känslor bara kk, sure några får man efter 4 år

Av Ladyliz - 17 december 2010 05:15

ja det är slut nu, han har varit så konstig och igår så var han ännu konstigare. Han ville inte svara på varför han var sjuk, skit i det du, ville inte svara på det nu. Lämmna mig ifred etc. Varför kan man undra. Sen så skrev han det är över sen skrev jag orkar ej med dig det är slut. Sen så skrev han att vi är ej bra för varandra, det är sant han får fan alltid som han vill. Han tycker det är mitt fel jag vill oftare än honom, han vill ju aldrig. Har varit så ett tag nu ända sen han fick probllem med...

Hoppas inte han råkat ut för en smittsam sjukdom som jag har fått och han ej vill berätta.

Har ej sovit inatt bara grubblat. Jag vet att det kommer att bli bättre mår ej pga han sätt att behandla mig.  Tappat tron på män nu...

Ovido - Quiz & Flashcards