Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Soo far

Av Ladyliz - 7 januari 2011 15:48

I onsdags jobbade jag åkte sen in till stan och träffade Shywoman, det var trevligt. Åt på BBQ house och åt och drack. Åt kycklinghamburgare drack vin, sen en pina colada sen en Budweiser. Mätt blev jag verkligen. Sen kom jag hem vid halv elva.


Ja var trött men kunde inte sova ont i kroppen och sov oroligt. När jag vaknade hade jag feber och ont i kroppen. Tog det lngt. Jag skrev ett sms till honom. Har du glömt ditt löfte? Svaret Det är 1:a klass varning ute Lisa du ska få kuk. Trevligt svar va? Han skrver att han vill träffa mig men åker ej ut i vädret. Eller hur. Sen lite disskutioner och orkar ej gå in på allt men sen så hade jag inte svarat på en halvtimme hade på ljudlös samt ingen vibrator, Han trodde jag gjorde annat ja ha och om jag skulle gjort det. Han skrev att "reta inte upp mig"sen ha mobilen så då ska vi ej fortsätta. Jaha och lixom. Sen vad reta upp mig får folk själv tolka, han är ju man...

Ville inte men det blev telsex sen hörs, mm varför gick jag så långt, plus att jag hade feber gjore inte saken bättre.  Får se om ha hör av sig någongång som han säger...


I natt vaknade jag med ont i kroppen feber 38,3 så jag tog en alvedon, när jag vaknade ingen feber. Så skönt. Skönt också att inte behöva jobba,

Har varit i kista c men päronen idag, köpte bla en ny tv. 32 tum så mycket större än min gamla.

I kväll bara ta ddet lungt hemma skönt att bara slappa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards