Alla inlägg under mars 2009

Av Ladyliz - 31 mars 2009 09:41

Har man inte sovit bra på ett tag och gör det en dag så säger ju kroppen till. Seg som ja jag vet inte var jag i morse. Kom hem vid halv 10 efter kören och man kan ju inte sova direkt., men det var kul. Caroline är inte bra på förklara! Shit säger jag bara fast det är bra att man skriver sina egna anteckningar så man förstår!

Gårdagen gick fort konstigt nog, men det ska man ju inte klaga på precis!

Av Ladyliz - 30 mars 2009 15:54

På jobbet har vi länge förstått att det ska försvinna en tjänst, mycket mindre att göra och minst en person för mycket. Tack och lov jobbar jag i ett företag som kan placera en till en annan avdelning eller objekt som det heter.

De kom från kontóret idag och berättade, 1 april så ska det ske. Lite kort varsel men en ska på semster i 2 veckor så vi får tid att tänka. Vem ska bort. Innerst inne tror jag att alla vill härifrån joppas bara på en bra lösning! Jag känner mig inte så jätteorolig, förra gången det handlade om att gå var jag tvungen att gå från ett objekt. Var skönt tyckte jag inte först men jag vantrivdes så innerligt.

Av Ladyliz - 30 mars 2009 10:13

Nu känner jag att mina missade sömntimmar tar ut sin rätt. Kunde inte sova ordentligt i helgen och natten till idag, kan ju inte sova så bra när jag är hos honom. Sover i olika rum men ligger på åge och den förbaskade klockan i vardagsrummet kan ju väcka upp döda!? Nja inte riktigt sover man så hör man den inte.Men nu skiner solen så man kanske kan ta en prommenad på luchen sen är det ju kör i kväll!

Av Ladyliz - 30 mars 2009 08:28

Ja då var det måndag igen och det känns ganska bra faktiskt. Undrar varför jag tror att jag vet varför. Sov inte hemma inatt och fick väl nåt jag behövde tror jag!

Helgen har varit sisådär. Jobbiga grannar som spelade hög musik natten till söndagen blev inte så mycket sömn.

Var på bio igår, I skuggan av värmen. Jag tyckte inte om den fast den kvinnliga skådespelaren spelade trovärdigt.

  

Av Ladyliz - 27 mars 2009 13:27

Äntligen FREDAG!! Har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Skulle tränat igår men orkade inte.

Inget att göra och mycket klagande på jobbet så....jippie.

Får väl skriva ett sms till honom när jag åker hem ikväll så han vet att jag är ledig. Har inte hört av mig så mycket denna veckan, men men det har ju han gjort! 3,5 kvar sen helg fast med en mindre timme!!

Av Ladyliz - 26 mars 2009 12:55

Vad skönt det var i solen, jag kanske njuter extra mycket för att jag sitter inne hela dagarna. Gick en prommenad på rasten och njöt

Av Ladyliz - 26 mars 2009 10:28

Riktigt bra  kompisar växer inte på trän som man brukar säga.  Stämmer träffade en kompis igår, vi ses inte så ofta men när vi väl ses har vi alltid trevligt. Ibland bio ibland krogen och ibland bara umgås. Hon är 10 år äldre än jag men det gör ingenting!

Vi har kännt varandra i 11 år nu.


Av Ladyliz - 26 mars 2009 08:09

Igår var det inte världens roligaste dag på jobbet så lungt och inget att göra. Fast det var ju positivt att man slutade halv 4.

Åkte in till stockholm och träffade en kompis, han stå lite i solen innan, det var skönt utan att en pundare försökte att få kontakt, orkade inte med det.

Sen gick vi på Steakhouse på Kungsgatan, bra mat och helt ok priser. Vi satt bara och pratade, hon är gränsänka nu.

Kom hem vid halv 9 så det var ju bra.

Imorgon fredag! Gud vad skönt!!

Ovido - Quiz & Flashcards