Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Ladyliz - 23 mars 2009 15:07

Thi när jag kollade min mobil på rasten så tror ni inte att det var ett sms från honom. Nu hör jag av mig igen.....etc Det var jag det sa till honom när han var så där kaxig!! Att han skulle höra av sig...

Så trist på jobbet NICHT ZU TUN och vissa gnälliga kollegor och jag jag vet inte vad. Fast nu "bara" 1 h 45 minuter kvar sen mat sen kör och sjunga är ju kul!!


Av Ladyliz - 23 mars 2009 08:11

I dagens metro var det en artikel som fick mig att dra på smilbanden!

10 knasigaste klagomålen. Vissa var knäppare än andra.


ingen kärleksdusch. Det nyförälskade paret klagade på att duschkabinen på hotellet var för liten, vilket gjorde att de inte kunde duscha tillsammans och därmed förstördes deras semester

Finns väl andra ställen??


Fullt med spanjorer. Det finns för många spanjorer i Spanien och de pratar bara spanska.
Nej skojar du??


för sen middag. Ett medelålders par åker på skidsemester till Alperna. Hotellets sena middagstid i kombination med långsam servering gör att paret kommer i säng för sent och därmed är för trötta för att åka skidor på dagarna. 

Sov lite längre på morgonen eller sov en siesta kanske? Ni har ju semester


singelflyg. Ett gift par väljer att boka sittplatser långt ifrån varandra på flygresan. Ombord får de ändå sitta tillsammans eftersom flygbolaget utgått ifrån att det blivit något fel. Maken kräver ersättning för att han tvingats sitta bredvid sin fru under flygresan.

Varför åka på en resa då??


På fel ort. En medel­ålders man upptäcker på väg hem från semestern att det står ”Las Palmas, Gran Canaria” på biljetten. Mannen har hela tiden trott att han varit på Palma på Mallorca och vill ha pengarna tillbaka för resan.

Låter nästan som en norge historia!!


Av Ladyliz - 23 mars 2009 08:06

Vem är det som bestämmt en träff med Kund Bore? Han/hon har ju lyckats bra. Kunde det inte varit i ett annat land istället? Jag vill ha vår och sol, det är ju den 23 mars, den första vårmånaden!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards