Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Ladyliz - 24 mars 2009 15:52

Alldeles nyss solsken och lkallt, nu snöstorm. Aprilväder som heter duga men det är ju bara mars..!

Av Ladyliz - 24 mars 2009 13:55

Sommnar snart....inget att göra på jobbet och internetsidorna kan man nu. Vet att man inte ska klaga men vi är 6 p på jobbet and totalt dött...!

Snart rast och ska köpa mig en glass solen skiner i alla fall. Kanske är det kallt vem vet men måste få socker för att klara 2,5 h till

Av Ladyliz - 24 mars 2009 11:04

Chefen bad om ursäkt hon visste inte varför hon var så men vi får väl se. Svårt att lära gammla hundar att cyckla...

Tänk vad svårt det är att bryta med kompisa/killar etc. Jag vet själv att jag inte är bra på sånt. Man vill skjuta upp detta ignorera dem etc.

En gång har jag blivit "grovt" dumpad av en dåvarande tjejkompis. Vi var riktiga bästisar, vi var på språkresa tillsammans, där tröttnade vi på varandra och vi växte ifråb varandra känndes det som. När vi kom tillbaka till skolan ville hon prata med mig. Hon sa som det var, det var visserligen bra men det känndes trist. Hade inte så mycket kompisar i klassen så blev ganska ensam.

En annan kompis gick mig på nerverna, ett riktigt ego. Hon tyckte tillslut att jag sket i henne. Jag skrev då ett mail och sa som det var. Hon höll med om att hon var ett ego hade hört det förrut men vad skönt det var att slippa henne!

Sen med killar, min första kille är väl alltid svårt att göra slut med. Man är rädd att bli ensam. Vi var visserligen överrens men han sa det först, grämde jag mig åt ett tag.

Min senaste kille är jag lite stolt att jag gjorde slut med, jag hade tröttnat och var intresserad av en annan. Gick "lättare" att komma över honom då. Låter hemskt men så är det.

Han som jag håller på med eller vad jag ska säga gjorde jag slut med förra året för att jag inte orkade med honom. Känndes lite jobbigt först med efter ett par dagar fick jag sms från honom och han ville ses och prata. Försökte vara tuff men fick återfall. Tyvärr...så håller vi på nu ibland hotar han och ibland orkar inte jag men det känns som jag är fast. Vet att det inte låter bra  men det är som det är...

Folk säger skit i honom men inte lätt. Finns nåt innerst inne

Av Ladyliz - 24 mars 2009 09:56

Det var segt att gå upp i morse, känndes som att sängen höll mig fast men tillslut gick jag upp.

Solen skren så klart och det var svårt att se vägen men man blir ändå på bättre humör.

Fick ett sms av honom. Nu hör jag av mig,jobba bara i morgon sen ledig typ. Skrev vissa har det bra. Svar som man bäddar. What vad menar han. Frågade inge svar. FRågade igen, ja jag jobbar hörs sen. Typiskt honom! När jag vill veta vad han menar, skulle det varit tvärtom...men men får se om han nu är lugn när han nu hört av sig! Säker ev kanske hör av sig om en vecka eller så eller när lusten faller på.

Vår chef är inte så rolig, hon har varit sur och grinig ett tag nu, hon har det dåligt hemma men det ska inte gå ut över oss för bövulen. Igår var hon på bättre humör.  Hon hade fått nåt i helgen sa hon, eller hennes man fått nåt. Ska man kanske inte prata med sina kollegor om.

Vi ha bestämt att vi ska prata med henne, så hon kanske skärper sig situationen är ohållbar.

Jag har bråkat med en kollega, kjag försöker men hon säger inte ens god morgon på morgonen så orkar inte bry mig!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards