Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Dumpa eller?

Av Ladyliz - 24 mars 2009 11:04

Chefen bad om ursäkt hon visste inte varför hon var så men vi får väl se. Svårt att lära gammla hundar att cyckla...

Tänk vad svårt det är att bryta med kompisa/killar etc. Jag vet själv att jag inte är bra på sånt. Man vill skjuta upp detta ignorera dem etc.

En gång har jag blivit "grovt" dumpad av en dåvarande tjejkompis. Vi var riktiga bästisar, vi var på språkresa tillsammans, där tröttnade vi på varandra och vi växte ifråb varandra känndes det som. När vi kom tillbaka till skolan ville hon prata med mig. Hon sa som det var, det var visserligen bra men det känndes trist. Hade inte så mycket kompisar i klassen så blev ganska ensam.

En annan kompis gick mig på nerverna, ett riktigt ego. Hon tyckte tillslut att jag sket i henne. Jag skrev då ett mail och sa som det var. Hon höll med om att hon var ett ego hade hört det förrut men vad skönt det var att slippa henne!

Sen med killar, min första kille är väl alltid svårt att göra slut med. Man är rädd att bli ensam. Vi var visserligen överrens men han sa det först, grämde jag mig åt ett tag.

Min senaste kille är jag lite stolt att jag gjorde slut med, jag hade tröttnat och var intresserad av en annan. Gick "lättare" att komma över honom då. Låter hemskt men så är det.

Han som jag håller på med eller vad jag ska säga gjorde jag slut med förra året för att jag inte orkade med honom. Känndes lite jobbigt först med efter ett par dagar fick jag sms från honom och han ville ses och prata. Försökte vara tuff men fick återfall. Tyvärr...så håller vi på nu ibland hotar han och ibland orkar inte jag men det känns som jag är fast. Vet att det inte låter bra  men det är som det är...

Folk säger skit i honom men inte lätt. Finns nåt innerst inne

 
 
Shywoman

Shywoman

29 mars 2009 22:58

Bara du inte träffar honom för att du känner dig ensam. Bli inte utnyttjad - det är du för bra för

/Shywoman

http://www.shywoman.blogspot.com

 
Ingen bild

Ladyliz

30 mars 2009 08:28

Nej det är väl vissa behov som man har!! Du vet hur det är man är ju inte mer än människa!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards