Alla inlägg under mars 2011

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.


Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill.

Förra helgen så sa had du skriver för mycket sms etc dra åt helvete och mm. Jag behandlade honom som han mig men det tål han ej. Jag bad honom också dra åt helvete etc. Jag kunde ej sova på natten för mycket känslor. Hörde av mig igen till honom (för han e som en drog) och ville att vi skulle ha kontakt han ville inte först för mycket sms skrev att jag inte skulle skriva så mycket sms bara för jag skulle må bättre, tänkte ej träffa honom mer. Men mådde ej bättre.

Sen så igår så tyckte han att jag höll på för mycket nu är det för mycket sms etc. Vi ska ej se ses mer dra åt helvete etc. Tyckte att vi kunde skiljas som kompisar berodde på mig.

Sen ja jag vet inte bad honom köpa en parfym till mig på båten när han jobba, han skrev att han skulle se om han hann. jag orkar inte mera, vi ska ju inte ses mera men vem vet. Orkar inte vill bara glömma. Äter ej bra sover ej bra. mår piss. Urk. Han verkar ej bry sig eter 4 år får glömma att hämmnas på honom etc.

Skrev att han kommer aldrig få en ung som jag han kommer att förlora på detta man han sa allt har ett pris jag har pengarna. FY FAN. 

Jag har ju ev en annan på gång, får se hur det blir.

Skyll dig själv skulle folk säga men det är som att sluta röka etc ett behov fast behovet får jag ju inte tillfredsställt i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards