Alla inlägg under februari 2011

Av Ladyliz - 13 februari 2011 14:42

Jag har börjar me lite nytt. Dansa en buggkurs på 5 veckor. På Lasse Kühlers dansskola. Det är otroligt kul. Jag har fått en väldigt bra partner. Varje vecka så har jag träningsvärk. Har många olika muskler jag inte visste om.


Kören har börjar igen, det är kul. Den 14 maj ska vi sjunga på Hovet, halva inne på globen som man har hört!


Han och jag har kontakt, men nej inte så kul. Vi har setts en gång kändes ganska bra då för båda hade inte gjort något på 2 månader! Ett tag ju. Han är så svartsjuk att jag dansar, löjligt mitt liv ju. Han peakar mig och är barnslig.. Den jag dansar med är inte min typ men om, min ensak vi är ju inte "ihop" längre.

Allt är hans villkor och orlkr inte med det, Han sa i en intim situation att vi ska ses även om jag träffar någon. Sure not.. Han är så jobbig och tycker att jag är kåt ofta, ja ha är inte 5o plus.  Så nej nu ska jag ja jag vet inte vad..


Har träffat en gamal killkompis häromveckan. Vi hade väldigt trevligt inte setts på 5 år och vi ska ta en öl någon gång.

Så ser det ut nu, vem vet vad som händer?


Ovido - Quiz & Flashcards