Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ladyliz - 15 mars 2009 13:16

I torsdags när jag kom hem så skrev jag ett sms till honom, han var på möte men ringde upp. Jag klagade på att han aldrig hörde av sig trots att han är ledig. Du då får jag som svar. Menskärring fik jag höra och mycket. Han lysnar inte en jävla egosit har han altid varit men ibland får jag en aha upplevelse ändå.

Tog en dusch och sen tog en ostkaka, sen spydde jag. Det brukar jag inte göra så ofta.

Var hemma i fredags, sov mycket och mådde inte så bra. Spydig var han som vanligt men när jag mår dåligt tar jag åt mig mera.

I lördags kännde jag att jag behövde prata med honom, har nåt hänt, har han httat en annan eller jag vad som var fel. Fick ingen respons. Han skulle äta,jag rindgde upp jag skier i att du behöver veta nu ringer dig. Man kan bli lack för mindre...Skrev lite arga sms, vi pratade sen och jag frågade vad som var fel. Du en jobbig kärring sa han. Han hade inte hittat en ny sån tur hade jag inte. Han lyssnade inte. Ha de så bra vi hörs typ. Har tänkt på det många gånger men tänk om jag u kan skita i honom så kan han höra av sin när han är kåt och jag säger nej! Får han sin medecin. Tur att man inte varit sugen ihelgen..

Har klippt mig av en sur invandrare igår, otrevlig och ganska hårdhänt. Ursäkta att jag tog upp din tid alltså, jag betalar ju din lön...

Tränat idag, halvkul men det börjar att synas så

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards