Alla inlägg under februari 2010

Av Ladyliz - 28 februari 2010 18:07

Igår så hade vi ju dispyter som f-n och sen sa han att jag kunde komma dit men jag tyckte inte att vädret tillät det så jag bangade. Fick en hel del sms under kvällen ändå fast vi sagt god natt.

I dag så skrev jag ett sms i morse och han ja tyckte synd om sig själv för han skulle skotta snö. Sen nu i kväll kom ett att han skulle ha tvättstugan etc. Jaha skrev jag då skrev han ha en bra kväll. Sen tyckte han att jag kunde komma men han skulle ta dit polare och se på hockey men orkade inte vänta på detta. Sa nej kommer inte. Han tyckte att jag skulle åka buss och tåg, nej 2,20 till en sur och grinig man, nej tack. Han blev nog lite paff att jag sa nej och skrev lite. Han är van att jag kommer ändå. sen ringde han med svansen mellan benen kom hit hämtar dig på vanliga stället...Hmm. I morgon åker han på en 24 h kryssning med sina söner han som varit emot sådana resor men det vill han inte tro på.

Av Ladyliz - 28 februari 2010 13:44

Igår var en riktig skitdag, mådde ej bra och ja jag vet inte. Gjorde inte mycket. Gick och lade mig tidigt.

I dag så har jag tränat inte så kul men nödvändigt sen har jag handlat mat och ett par träningsbyxor. Sen så händer nog inte så mycket mera idag.

Av Ladyliz - 27 februari 2010 11:15

Torsdagen så åkte jag in till stan efter jobbet, träffade min bio kompis, förseningat etc..

Vi tog ingen bio denna gång utan gick in på steakhouse åt lax och drack vin. Sen så tog jag som efterrätt en White Russian, jummi. Vi satt och pratade och hade trevligt.

Sen så hann jag med pendeln precis för den som jag trodde gick inte och de andra tåget var försenat!

Igår var jag lite bakis, eller trött.

Idag riktigt anti, ännu en gång konstaterat att han e en idiot. Skrev i morse om vi skulle ses och inet svar sen blev det lite av varje sen sen så ringde han upp och han är ej kåt och jag borde söka etc. Moget sen så sa han dra åt helvete puss puss sen så blev jag så sur och ja så är det nu. Han motsäger sig själv hela jävla tiden.

Vädret är ej kul har inte lust till någonting överhuvudtaget...

Av Ladyliz - 24 februari 2010 20:03

Dagen var roligare idag men fick lite sugarrush! Thi

Har nu varit på gymmet, känner att jag blivit starkare så jag körde med tyngre tyngder, det känns lite grann. Skönt beach 2010!

I morgon kanske bio med en kompis! Lön i alla fall. Nice

Av Ladyliz - 23 februari 2010 21:52

Skulle stannat hemma i dag, skulle varit bättre. Mycket skit på jobbet, fy fan tänker jag ej ta upp här...

I morse så gick tågen bara i 30 minuters trafik och tågen försenade.

Sen till kören så fick jag vänta på pendeln och som i sin tur blev förrenasd.

Kören var kul, vi sjäng många svåralåtar och vi körde i 100 men det var kul!!

Hemsresan, vänta på tåg sen vänta i märsta....suck

Av Ladyliz - 22 februari 2010 19:07

Jag kom i tid till jobbet idag, inga förseningar att tala om men på hemvägen. När jag kom till solna station så han jag med ett försenat tåg som var knökfullt, ju längre tid vid åkte  destå mer försening blev det. Äntligen i märsta och då skulle man hinna med en buss, inte den snabbaste menden som kommer närmast dörren. Den var ej där, alla bussar gick och jag frös och frös. ca 15 minuter försenad kom den och svinkall. Tillslut kom jag hem jättehungig och kissnödig. Fortfarande kall. (Kanske inte samma förseningar som vissa råkat utr för idag men måste få klaga lite) - 24 var det i morse, lite kallt.

Tänkte om jag kanske skulle till gymmet men nja lite för kallt för att gå ut igen. I morgon kör, ska bli kul

Av Ladyliz - 21 februari 2010 13:55

Gjorde lite matlådor sen gick jag på en prommenad vid isen, i morvind var det kallt i solen skönt. Sen så har jag suttit i solen hos päronen kanske i en halvtimme sen blev det lite kyligt.

Resten av dagen tvätta och sen läsa bok tror jag. I morgon måndag igen, får se om man kommer till jobbet pga tåg som är inställda eller så

Av Ladyliz - 21 februari 2010 09:45

Igår kväll var det ju snöstorm men nu när jag tittar ut är det strålande solsken - 15 och vackert men tittar man på sl.se så ska man inte ta buss och tåg etc idag. Tänkte åka på bio men skippar nog det, blir nog hemma annars kanske man inte ens kommer hem idag!


Ovido - Quiz & Flashcards