Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Ladyliz - 5 mars 2009 18:53

Blev ingen träning måste se på Stockholm-Arlanda ikväll sen fick jag sådan magknip.

Har bakat till fikat imorgon, ser inte fram emot morgondagen så jävla trist på jobbet! Inget att göra och jobbig stämmning,

Ska nu lägga mig på min spikmatta

Av Ladyliz - 5 mars 2009 16:06

Varför ska män vara så komplicerade? Spelar ingen roll vilken ålder de är i. De kan behandla en hur som helst och om man behandlar så tillbaka blir det ett jävla liv! Visst kanske jag har träffat en extrem man.. Berg och dalbana med humöret. Först kan man skälla ut mig för att sedan "gosa" hmm man hänger inte med i svängarna riktigt.

Om man ändå kumnde skita i honom bara, inte lätt. Denna veckan har inte han hört av sig men när jag brukar strunta i honom får jag höra detta. Vi har bara ett kk förhållande men jag jag vet inte vad...

Av Ladyliz - 5 mars 2009 13:51

Man kan undra varför jag alltid tyckt om äldre män. Tittar knappt åt yngre!
När jag var liten var jag förtjust i en dåvarande kompis pappa, små förälskad som man kan vara.

I gymnasiet blev jag kär i en lärare, som aldrig tyckt att gympa var kul tyckte helt plötsligt om det!! Morgongympa klockan halv sju tex och andra saker som jag blev retad för det.

Jag har "prövat" på både yngre och äldre män och äldre har varit bättre. Kanske bara haf´t otur med de yngre, vem vet.
Den första erfarenheten med en äldre man var en som var 15 år äldre, han såg yngre ut men blev lite paff när jag fick veta hur gammal han var..Men det var bra!!

Den äldsta som jag varit med är 20 år äldre, visste att han var så gammal.

Av Ladyliz - 5 mars 2009 13:35

Idag är en väldigt anti dag. Ville inte gå till jobbet i morse och kände blä. Fick höra på tv:n att just den pendetågslinjen jag skulle åka skulle ha förseningar så åkte tidigare. Kom i tid till jobbet i alla fall.

Sen så är vi få på jobbet idag, det gör absolut ingenting mycket roligare då men känner ändå blä.

En man som jag har ett väldig speciell relation med bråkade jag med via sms. Denna veckan har han inte hört av sig, bara jag. Han brukar höra av sig. Han undra vad fan jag håller på med sa jag precis som du brukar göra. Bra att veta skrev han då. Hmm 20 år äldre men beter sig som ett stort barn. Folk undrar varför jag inte bara skiter i honom...undrar jag med.  Men vissa behov har man ibland..

Snart fredag tack och lov och har inte tränat nu på länge så ska bli skönt att göra det igen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards