Alla inlägg under augusti 2010

Av Ladyliz - 30 augusti 2010 19:27

Ja måndag igen,, halvkul so vanligt. Man är altid seg när man ska gå upp.


efter jobbet åt jag sen var jag på gymmet, tänkte springa ute men det var kallt. Blev lite stryrketräning.

Av Ladyliz - 29 augusti 2010 16:36

Har lite ont i huvudet idag. Vi åkte till kusinen och det började med champange och rödvin sen. Inte bra att kombinera.

Jag har inte sett mina kusinbarn på över ett år 3 killar och en tjej, de var liv i luckan.


Åt mat och dyl, lite trött i huvudet nu. Jag skrev ett smsm i morse till honom och jag tycker bara att han har bortförklaringar. Han trodde inte på att jag varit hos kusin sa han. Återkommer med detaljer sen..

Seg

Av Ladyliz - 28 augusti 2010 10:24

Nu är det lördagmorgon, som vanligt kunde jag ej sova så länge men det var skönt att dra sig.


Har nu varit på gymmet, en vecka kvar nu till tjejmilen...Känner mig seg men men ska inte göra så mycket idag. I kväll till Bromma en kusin ska ha middag för moster som fyler år. Kusinen och familj har jag ej sett på övet ett år.


Trevli helg på er

Av Ladyliz - 27 augusti 2010 21:27

Ja helg igen. Inte så mycket att göra på jobbet och mycket krånglade som ofta...


Han har inte hört av sig på länge nu när han varit borta. Skrev och han var konstig. Jobabde bla bla skrev att jag var besviken på honom. Hörs typ men jag tror att han döljer något. Han ska nu jobba i mån´ng dagarr suck, Tur att man ej e kåt. Har ej snart på 3 veckor så,,,


I helgen i morgon till min kusin och fira moster som fyller år, Har e träffat kusin och familj på över ett år.

Av Ladyliz - 25 augusti 2010 18:11

Nu på tv antagligen politik eller kändisar som är med i tv och ska visa upp sig. Fångarna på fortet, Time Out eller dansar. Suk men nu behöver man ej se på tv....

Av Ladyliz - 25 augusti 2010 18:06

Kunde inte sova så bra inatt, kanske dels för jag tränade relativt sent och att det var fullmåna, reagerar på detta.

Vaknade tidigare imorse tog ett tåg tididare och tog mig till Sthlm C i stället för Solna. Köpte en kaffe och kom till jobbet lite tidia´gare. Ingen var där så jag började jobba,. Slutade halv 4 idag skönt. En jobbig skrikande unge på tåget, han kanske var 6 år och morsan sa ingenting, Urk fik huvudvärk.


Jobbet var ok lagom att göra och vädret var ju bra att jobba i.

Han har inte hört av sig lär han inte göra innan fredag, han är ju med AIK jag hörr av mig. Suckk hoppas de förlorar stort i morgon och han blir slagen av en huligan!! Ha ha skulle skratta rått.

Nu tittapå tv typ och nothing special

Av Ladyliz - 24 augusti 2010 19:38

Helt urgängorna. Har snart PMS och ont i magen. bråkat med honom, han kan ej vara atrevlig vill ej skriva sms och ringer jag är han otrevlig. Han ska åka till Sofia med AIK och han ska bort. Inte 1000 sms nu säger han. Ingen risk är ju dyrare att skicka till honom. Hoppas AIK loose! De förlora igår och skrev beklagar, sug var svaret. Herre gud ett spel och världen går ej under...


Var på gymmet, tog inte i så mycket men lite. Orkar inte med är blä... Men som sagt en gång i månade´n.


Ska snart sussa imorgon LÖN!!

Av Ladyliz - 23 augusti 2010 19:46

Måndagen har gått. Märks på tåget att folk har börjat jobba igen.


Vi skulle vara 5 personer idag på jobbet, vi var 3... VI klarade av detta men tidsvis var det mycket att göra.  Tiden gick fort och lite trött í huvudet nu.


Har nu tvättstugan, sen ska jag sussa

Skapa flashcards