Alla inlägg under december 2012

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han ville säga det när vi sågs men det tror jag ej. Nu behandlar han mig som skit. Kan inte säga tack för denna tid etc. 6 år är lång tid. Igår skickade jag sms många och spydde galla över honom. Han svarade inte men läste sms men fick att han skulle byta nummer och så är det nu. Fy fan. Han har inte varit bra för mig han har manipulerat mig etc vi har bråkat ofta men alltid hittat tillbaka till varandra och han har gett mig dåligt självförtroende. Mår skit av detta och ja första gången på 7 år som jag inte haft "någon". Hatar den jävla egoistiska tjocka Åkersbergabon han kan hänga sig själv och Göra världen en stor tjänst!!

Ovido - Quiz & Flashcards