Alla inlägg under april 2010

Av Ladyliz - 29 april 2010 21:15

Träffade min biokompisidag, vi gick förrst och åt på Karlsson & Co. Drack ett glas vin och åt fich and chips sen så såg vi en galen natt. Halv bra film.

i morgon valborg och ska hem till en kompis.

Av Ladyliz - 28 april 2010 19:23

Idag lärde jag ig mycket på obet för det ringde på. Man lär sig att hantera stress men trött blir man.

Har nu tränat känns bra och sitter nu med en iskall öl som kommer direkt till huvudet,


Av Ladyliz - 26 april 2010 19:00

I går kväll mådde jag inte såbra, säkert smittad av honom, han har ju varit långsjuk så,,,man får för sina synder...

I morse var det ite kul, känndes inte bra men gick till jonbbet. Skulle ta bilen hos päronen men klarade inte av att köra ut den pga att bil och conteiner ivägen. var tvungen att väcka pappa kl 05:45...

På jobbet kände jag mig bättre. Efter jobber till mvc skaffade nytt recepttill p piller. Hade normalt blodtryck 105/70 säger mig ingenting. Sen tankade jag sen så lagade jag lite mat och har tvättstugan. Mår inte så bra nu blir nog en tidig kväll. Lite feber ar jag oxå

Av Ladyliz - 25 april 2010 16:39

Ja en seg söndag är det. Kom till honom men började med utskällning. Hade haft mobilen på ljudlös som vanligt och han ringt 12 ggr för skulle hoppa av tidgare sen var det mycke att jag tjatar på att ha ja ni vet etc. Sen hade han träffat någon reggissör på Råsunda som tyckte att han kunde vara stand in för lassgård och vara statist typ. Han tyckte då att vi skulle bryta för han kommer få så många fans...Han kan ju drömma, var så spydig bara.

Sen blev han lugn och frågade om jobbet etc, hmm. Ja...I morse så verkade han nervös för nåt. Ville att jag skulle gå efter frukosten, tror att det beror på att han skulle väcka sin 19 åriga son som hatar mig och vill inte gå upp när jag är där. (Så moget), tycker inte heller om honom men kan vistas i samma rum... Fick en kram ha det bra ses typ...

Åkte in till stan och tog djurgårdsfärja till Grönan, åt utanför där sen tog färjan tillbaka och satte mig på medborjarplatsen.

Nu är jag så trött, ej sovit bra på 2 nätter så nu laha mat och tidig natt, börjar jobba tidigare  morgon oxå.


Av Ladyliz - 24 april 2010 15:44

Så skönt har inte gkort nåt speciellt, tränat och läst typ. Helgerna blir det inte så mycket gjort på märker jag. Det går bra på jobbet och har fast från måndag. Märks att han börjar bli frisk, haft lite despyter och ja vad säger man. Alltid hans villkor. Har inte träffat honom ännu men kanske i kväll men det vet man aldrig... Aik kanske förlorar och då vill han väl inte


Av Ladyliz - 21 april 2010 20:35

Ja idag var det första dagen på jobbet jag jobbade utana att vara på lära, det känndes bra,

Igår så var det kör, lika kul som vanligt, tror att vi är ca 1200 som sjunger.

Har idag fått hem mitt mobila breband från 3, hoppas att det är bättre än com hem de suger ju. Mitt abonemang går snart ut så nu blir det billgare.

Tror jag har ett hål i en tand ilar lixom.

Börjar bli lite hmm, han blir visst aldrig riktigt frisk och sugen...Han sa att jag kunde komma men är inte sugen. Nja skule säkert få hans skit då, no thanks.

I morgon jobb sen blir det gymmet tror jag.

Nu ser jag på anna anka, patetiskt men snart efterlyst sen sussa.

Av Ladyliz - 19 april 2010 18:59

Ja måndagsmornar är inta alltid så roliga men idag... Började med att det varit frost och skulle skrapa rutan, Pappa hade bytt till sommardäck och rensat ut isskrapan.... lite panik fick jag men tillslut hittade jag en sak att skrapa med. Kom i tid till tåget. På tåget satt jag i mina egna tankar och tittade upp, shit ska av nu vi är i solna. Han ej ut. Tog tåget in till stan och sprang ner tillblpå linjen, kom kanske en minut sen men ändå.

Jobbet gick bra mycket att göra stundtals men det är bra.

Nu har jag ätit hemmagjord potatisgratäng och har tvättsuga.

I morgon kör! Viel Spass

Av Ladyliz - 18 april 2010 18:12

Denna helg har jag inte gjort mycket...Läst t 2 stycken böcker, tränat och slappat. I går åt jag middag hos päronen och det var mosserande och ett gott rött vin.

Nej har inte träffat honom, han jobbar på arlanda trosts strejk och vresig som vanligt. Han mår inte bra och när jag inte tyckte synd om honom ja hörs inte mer i dag. Som vanligt alltså.

I morgon jobb igen, 2 dagar kvar på min lära

Skapa flashcards