Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Ladyliz - 8 mars 2009 15:41

Ja då är det snart mpndagmorgon igen och en hel vecka. Fast imorgon är det kör och Caroline lär få stående ovationer igen. Såg ej melodifestivalen igår men man kan ju inte undgå att läsa i tidningar etc. Oj nu är hon uppe i smeten riktigt.

Tänk att man sjunger för henne!

Igår var jag på 50 års kalas. Min kusins man fyllde. Trevligare än vad jag trodde att det skulle bli. Mat och dryck och som sagt trevligt. Gick hem vid 21.

Sen åkte jag till honom, vi hade diskuterat lite fram och tillbaka under dagen. Han var inte kåt sa han, ok ses en annan dag tyckte jag men det ville han inte.

För att inte vara kåt var han det...Nöjd är jag. I morse var han lite spydig etc fast blev inge bråk, kunde sagt en del men det gjorde jag inte.

Känns ganska bra just nu men det kommer väl ändras ett par gånger de närmaste veckan.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards