Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ladyliz - 12 mars 2009 10:49

Har sagt det förr och säger det igen kör är friskvård. Gå in på http://svtplay.se/v/1428123/caroline_af_ugglas_med_koren så får ni se hur kul vi har. Blir glad när jag tittar på detta klipp.

Jag ångrar verkligen inte att jag tog upp körsången igen förra året i Januari, är nu fast i detta härliga träsk igen. Måndagskvällar är höjdpunkten!

Sjöng i en kör på folkuniversitetet en termin 2002, det var otroligt kul men sen åkte jag utomlands och annat kom i vägen, men nu så. Så tack Caroline af Ugglas att du är så cool och bra och får en att må bra!

Av Ladyliz - 12 mars 2009 09:13

Det är Agnes 1

Alice 3

Tessan 5

Alexander 6

Isabelle 5

Oscar 10

Linus 3

Jo jag vill ha barn i framtiden om jag träffar nån som jag vill skaffa det med men är så trött på allas tjat om sina barn. Jag är den enda utan barn på jobbet.

Även om man inte behöver lyssna så hör man, de pratar med den ena för att gå över till den andra. Kan man inte prata om något annat? Vissa kan inte förstå att jag inte orkar höra på bajs och annat... SUCK

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards