Alla inlägg under oktober 2010

Av Ladyliz - 31 oktober 2010 16:32

Jag helgen blev inte riktigtsom jag tänkt mig. Blev ju inte igår, han var så taskig och tycktesynd om sig själv så det stod illa till. Skriver du ett sms till etc så ska vi inte ses etc. Är van men trött på det.


Igår så pratade jag 1,5 h med Fireheart, var väldigt länges sedan så det var kul.

I morrse skrev jag hur är det, bara för jag undra, skulle jag ej gjort. Blir inget AIK i alla fall skrev han. Han tyckte så synd om sig själv. Men herregud mår han dåligt så. Tror det är hans kropp som säger till. Men när jag ej tyckte synd om honom tyckte han att jag skulle skaffa en anna etc. Pain in the as. Sen när han fick reda på att jag bara hörde av mig så där blev han lugnare men spydig.


Har varit på Bahaus och IKEA idag, pärona behövede låna min bil så jag förljde med. Tänkte gå på bo men tar jag en annan dag. Köpte porslin så fixat i köket idag. Klockan ca halv fem och mört.. Nicht spass

Av Ladyliz - 30 oktober 2010 15:15

Kanske är lite ego men det måste man få vara ibland. Alla andra är ju det jämt.

Idag tänkte jag förlja med päronen till uppsala, gick upp och tränade tidigt, men nej pappa mådde inge bra. Typiskt men skönt att ha tränat i alla fall.


Sen blev det ingen han, vi skulle ses idag och fick sms i morrse att han hade diaree, han skulle jobba men försökte få in någon. Han fick ej gå hem. Sen tyckte han kom till mig men gnäll inte att jag ligger oh vilar Sen fick jag rea på att han skiter vatten, ja ha skriv inte kom till mig då. Han tyckte att jag skulle ta hand om hoom. Visst tjejna och bli sjuk, han har ju en son för fan. Sen tyckte jag att han alltid blir sjuk när vi ska ses. Oj tyckte han ej om men de senaste veckorna har det varit mycket just när vi ska ses.


Jag är frustrerard nu 6 v utan sex fy fan kalla mig ego men jag har väl varit kille.

Av Ladyliz - 27 oktober 2010 16:45

Ja tiden går och jag har inte haft lust att skriva.

I fredags jobbade jag som vanligt sen in till stan. Jag köpte bla en varm fleecetröja, behövdes är så frusen!

Sen träffade jag shywoman, vi gick till BBQ house. Varmrätt lax med tsatsiki och bakad potatis och efterrätt Bananasplit och 2 glas vin helt ok pris. Vi hade trevligt, kännde att jag bövde prata och vi båda har lite speciella liv Thi- Kom hem i bra tid.

Lördags gick och tränade det var var skönt, sen umgicks jag med päronen. Vi åkte till Bromma Blocks köpte en ekjorta. Sen middag hos päronen.

I söndags bio. Till allt som är vackert, helt ok film. Trodde den skulle vara bättre men Fröler är alltid fröler.

I måndags jobb ihgen, hade väldigt ont i nacken, sen så naprapat. Hade en ny och hon knäckte i nacken så knutar försvann men det känndes bra.

I går kör. Först träffade jag en pantertant och sen så kom de andra, helt uppspelt och fnissa plus bråk med ja ni vet vem. Mycket sånt nu, 6 v sen snart. Börjar bli sur och vresig för ja ni vet. Men men han säger att han ej är kåt, trot ej honom men en annan femma och ja orkar ej gå in på allt.

Jag var som sagt helt sprallig innan och trummmannen var på kören så jag blev nöjd, var väldigt kul att sjunga låtarna börjar att sitta och ögongodis på scenen.


Får se om det blir träning i dag borde det


Av Ladyliz - 21 oktober 2010 18:24

Ja igår och idag har inte varit så roliga, i går jobbet sen så hade han lovat och höra av sig men det gjorde han inte. Nu har han både sina föräldrar på sjukhuset att olika anledningar. Han vet vad jag vill ich hånar mig. Sen så ville han ha tel sex men inte jag blev då sur och försökte få mig men nej. Att han inte hade hört av sig pratatde han bort. Han har hört av sig denna vecka men ja.


Inatt så vaknade jag med mensvärk, inte kul.  Var så halvtrött i morse. Sen så var det inte kul på jobbetm, jag så hörde jag av mig till honom, blev tjafs och ja orkar ej ta upp why. Han skrev är det kul att bli dumpad av en 50 åring, vi som ej är ihop...Bara för jag skrev kanske är sur men ej fått på länge. Han e ja när han vill. Vill träffa en man så jag kan säga. Good bye då kan han ej hota mera och vara dum. Kommer ej han fatta, Han ska jobba i heljen, får se om vi ses nån dag  ändå. 5 veckor nu sen ja


Imorgon fredag och middag edshywoman!

Av Ladyliz - 20 oktober 2010 17:30

Ja måndagen var det fullt upp. Först så jobbade jag som vanligt. Måndagar är ju alltid måndagar.

Sen så hade jag napraphat tid, han "låste" upp ett par kotor och fick massage för min arm. Gjorde ont men blir det bättre så är det ju bra!

Efter detta så tog jag mig till söder för att se på Hämden med Shywoman. Väldigt bra film! Inte bara för att Persbrandt var med utan allting. Visst var han ögongodis men som sagt väldigt bra film!


I tisdags jobb och sen kör. Mycket fniss och sång. Blev hes i halsen. Kom sen hem vid 21 men sov väldigt bra men för få timm

Kul har det varit men nu blir det lugnare!

Av Ladyliz - 17 oktober 2010 14:38

I torsdags så tränade jag, är ju inte så ofta nuförtiden men det var skönt.

I fredags så efter jobbet åkte jag in till stan efter jobbet och såg Himmelen är oskyldigt blå. Innan så gcik jag runt och åt mat på en thai resturang sen filmen. Det var ok, fick en bok av Viveka sten innan, mord på sandhamn.  Visst har jag den boken men trevligt.


Har varit väldigt rastlös i helgen, vet ej riktigt varför. Tränade igår sen inte så mycket annat, Städa lite hos päronen för jag bott där en vecka och de kom hem igår kväll.


I dag lagat mat och handlat typ.

Han och ja har bråkat en del, är längeedan vi sågs nu. 4 veckor...vi sa att vi skulle ses idag men får se. Hans pappa är sjuk igen han är på sjukhuet så ja jage vet inte. Men men .


I mrogon jobb, napraphat och sen bio med Shywoman

Av Ladyliz - 13 oktober 2010 21:15

I tisdags em åkte jag in till stan och skulle leta efter en affär för handstödet, låg på östermalm men ver inte det lättaste att hitta. inget bra lokalsinne. Hittade tillslut efter mycket om och men. 235 krfattigare men om det hjälper så..


En hel del bråk med honom, han blev så svartsjuk när han hörde att jag hade en kille som napraphat, så barnsligt. Man kan välja bla bla bla. Frågade om jag fick visa brösten etc. Så löjligt. Sen så skriver han vi är bara kk. Jsut de då ska han skita i vad jag gör eller hur. Jag anmälde mig på hemsidan och då blev det han. Tänker ej ändra för han är så barnslig. HMM


Sen var det kör, fnissade em hel del. Vi sjöng 3 stycken låtar och vi kämpade på!


I går så åkte jag till jobbet, gick bättre med handstödet. På em hade vi möte med kunden och våra chefer. Kontrakten är nu uppsagt så det ligger på upphandling. Om ett halvår kanske man inte har ett jobb, vem vet. Får se åt vart det leder.

Sen så hade vi personalmöte, det var skönt att ha det man fick pratat ut etc med det nya cheferna.


Sen tog det tid att åka hem, bussarna kom inte etc men sen mat och tv sen sova,

Av Ladyliz - 12 oktober 2010 12:40

Gårdagen var inte så kul på jobet. Har musarm och min arm dommnade bort, kände inte mina fingrar. Det var ej så kul. Hade omt hela dagen.

Efte jobbet åkte jag till naprapaten, var ej lätt att hitta så fick ta e taxi.  Jag ska vara med på en undesökning så mycket frågor så nästa gång blir gratis. Han kollade reflexer och annat. Fick lite massage på arm och axel. Stannade hemma från jobbet idag, ska gå i morgon. Tänkte åka och handla stöd för armen snart sen köen i morgon.

I morgon ha vi möte på jobbet, hmm lite nevöst.

Ovido - Quiz & Flashcards