Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Long time ago

Av Ladyliz - 27 oktober 2010 16:45

Ja tiden går och jag har inte haft lust att skriva.

I fredags jobbade jag som vanligt sen in till stan. Jag köpte bla en varm fleecetröja, behövdes är så frusen!

Sen träffade jag shywoman, vi gick till BBQ house. Varmrätt lax med tsatsiki och bakad potatis och efterrätt Bananasplit och 2 glas vin helt ok pris. Vi hade trevligt, kännde att jag bövde prata och vi båda har lite speciella liv Thi- Kom hem i bra tid.

Lördags gick och tränade det var var skönt, sen umgicks jag med päronen. Vi åkte till Bromma Blocks köpte en ekjorta. Sen middag hos päronen.

I söndags bio. Till allt som är vackert, helt ok film. Trodde den skulle vara bättre men Fröler är alltid fröler.

I måndags jobb ihgen, hade väldigt ont i nacken, sen så naprapat. Hade en ny och hon knäckte i nacken så knutar försvann men det känndes bra.

I går kör. Först träffade jag en pantertant och sen så kom de andra, helt uppspelt och fnissa plus bråk med ja ni vet vem. Mycket sånt nu, 6 v sen snart. Börjar bli sur och vresig för ja ni vet. Men men han säger att han ej är kåt, trot ej honom men en annan femma och ja orkar ej gå in på allt.

Jag var som sagt helt sprallig innan och trummmannen var på kören så jag blev nöjd, var väldigt kul att sjunga låtarna börjar att sitta och ögongodis på scenen.


Får se om det blir träning i dag borde det


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards