Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Ladyliz - 1 oktober 2010 21:33

Ja fredag! Dagen på jonbbet ganska mycket och cheferna från HK kom och vi fick en tårta! Har vi aldrig fått förrut så det var populärt! En tårta med citro etc mums. Nu blev de populära!

Dagen var som en fredag fast lte mera att gra. siata timmen....booring.

Har nu ätit mddag hos päronen sen tv. Vem vet mest, rapport och sen Doddidoo.


Om man nu ska prata om honom har han varit konsti, i söndags när vi bråkade sa jag du får höra av dig. Gjorde han ej och i onsdags skrev jag .p ucken hos mig bla bla bla. Idag så skrev jag och han jobbar och han skrev trevlig helg etc för han ska jobba. Han har umgåtts till 99% med killar. Inte bra o man så säger töntig blit han!  Hans villkor väntar på bara när han blit kåt då jävlar,,,,, suck!


I morgon tänkte jag träna sen bio och middag med en kompis

Av Ladyliz - 1 oktober 2010 05:00

Ja vad har hänt? I onsdags var det lite mer attt göra på jobbet men inte överdrivet. Åkte sen hem och tränade. Gjorde en hel del olika nya övningar så fick träningsvärk. Var längesedan jag fick sådan. Tänkte köra med mer vikter nu så jag får mer muskler!


Igår så var dekaos i tunnelbanan. 2 personer kom 2,5 h sent typ och vi som jovbbade hade häcken full. Shit tiden gick fort. På eftermidddagen var vi full styrka men ändå mycket att göra.

Kvällen gjorde jag pannkakor och gjorde typ nada.


Gick och lade mig tidigt och kunde ej sova så bra. Nu snart så måste jag till jobbet. TGIF.


Ovido - Quiz & Flashcards