Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Ladyliz - 7 oktober 2010 17:15

Ja i tisdags var det kör igen. Detvar så mycket folk. Innan kören träffade jag pantertanterna och några till. Satt och år och pratade.

Det var roligt med kör fast Andreas ej var där, ögongodiset på scen...Vet att det blir roligare sen när man kan låtarna.

Resan hem gick ganska fort för att jag hade köpt en bok. Caroline af ugglas.


Gårdagen var si och så där, långsamt på jobbet och sen stor bråk med Honom. Vi skulle sluta ses jag blev dissad etc orkar ej gå in på detaljer men vaknade mitt i natten och kunde ej sova. Mycket tankar som spökade i huvudet, fan måste sluta bry mig när han är så där, orkar ej med  dagarna när  jag ej har sovit. Mobilen glömde jag hemma så ja får se. Borde släppa honom för fan.

Tidig kväll ska det bli idag, får se om jag orkar träna har ej gjort det på länge fast kroppen har ju sagt till. Natti

Ovido - Quiz & Flashcards