Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Ladyliz - 3 oktober 2010 15:23

Ja vissa vet nog vem jag pratar om.

I fredags så när jag skrev skrev han trevlig helg och vad han skulle göra. I går hörde jag ej av mig för att inte störa honom för han brukar bli sur. I dag skrev jag lever du. fick till svar jag och du. I onsdags skrev han att vi har ingen raporterings plikt till varandra. Har jag tagit till fasta men i dag ska han vet inte om du knullade med någon hela dagen igår. Vilket jävla påhopp. Bara för att jag ej berättade att jag skulle träffa en kompis. Hur vet jag att han jobbade då?  Hör jag av mig får jag skit och vice versa. Han är ju helt störd, lämna in hans hjärna till vetenskapen när han är död kanske.  Hur tänker han. Nu har han sin jävla fotboll. Hoppas AIK förlorar stort. SUCK.



Av Ladyliz - 3 oktober 2010 09:54

Det blev en trevlig dag igår.  Aldrig kul att åka pendeltåg men man kommer dit man ska.

Vi gick och såg den nya filmen med Julia Roberts. Den var bra lite lång. 2.20 lång. Härliga bilder och god mat såg det såg att  vara. Bra skådespelare.

Sen gick vid till FRIDAYS på stureplan och åt och drack lite grann.

Sen så åkte jag hem, kom hem vid halv nio.


Idag tvätta typ sen inget planerat

Ovido - Quiz & Flashcards