Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Ladyliz - 19 mars 2009 11:00

Jag sitter nu på mitt jobb, det är lungt som ja jag vet inte vad fast man ska  väl vara glad, att vara arbetslös skulle jag inte vilja vara. Skönt ett tag men jag skulle bli rastlös och ekonomin skulle få sig en känga. Jag som brukar bli rastlös en helg ibland när jag inte har något att göra!

Tänk för ett halvår sedan kunde jag bara ligga i soffan en hel helg eller många vardagskvällar och vara nöjd med det, nu är det tvärtom!  Kanske mitt 30 årskris som spökar, vem vet? Fast att gå och träna brukar göra att jag blir extra lugn i kroppen och kan liaa och slö titta på tv.

 Igår så tränade jag, var halvt motiverad men det var skönt efterråt och benen kändes tunga och jag tog i lite för hårt med en maskn som ska träna upp brösten...oj oj det kändes men en skön känsla. Sen kunde jag lungt titta på efterlyst...

Jag längtar efter en ny man i mitt liv, pojkvän dvs har varit officielt singel i 2,5 år nu och jag vill ha ett förhållande och hela det där kittet. Vart hittar man en "lämplig" man? Ofta när man träffar trevliga så är de upptagna eller fulla med skit...?!


Av Ladyliz - 19 mars 2009 09:08

Tänk vad glad man blir när solen tittar fram, allting blir så mycket gladare och allting känns så mycket lättare.

Snart kan man sätta sig på en uteservering och ta en öl och titta på folk!

Vi svenskar har ju ett rykte på oss att vara så trevliga och hjälpsamma när vi jobbar utomlands, förstår jag vi blir ju så mycket gladare och blir som en annan person när solen kommer fram!

Tänk när jag pluggade i australien solen sken man kunde sitta ute på kvällarna! Var en helt annan människa då!

Såg att det skulle bli strålande solsken i helgen i Sthhlms trakten! Härligt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards