Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Ladyliz - 22 mars 2009 16:13

Igår var det ok väder idag kallt och det ska nog snart komma snö har jag hört!

Kanske tur att jag gick till pärorna för jag fick lunch, brukar jag inte äta under helgerna! Sen hade de en god efterrätt som jag åt. Maräng, vinbär och grädde. Jummi.

Nu så har jag lagat lite mat och slötittar på Beck, tjafsat med honom men orkar inte svara å det sista smset han tycker det är skitkul att reta upp mig men men. Er ist wie er ist.

Ja måndag igen imorgon, inye så kul. Stämmningen är ju inte på topp. Fast kören har man ju alltid! 

Av Ladyliz - 22 mars 2009 11:18

Jag gick och lade mig väldigt tidigt igår, kunde knappt sova natten innan trots att vi sover i olika rum. Det är en speciell dricka som jag inte kan sova i, får överskottsengeri...

Kommer från gymmet, hade med min mp3 men det tänker jag inte ha igen, har ingen ficka på mina byxor och tillsut krånglade den in sig i pedalen mm. Hmm

Var inte så mycket folk där idag. Benen går galant nu men när jag tar i maskinerna som ska stärka brösten känns det fortfarande.

Snyggare kropp har jag nu tycker jag och...vissa saker går bättre. Inge komentarer..ler

Nu ska jag gå till pärorna, har inte träffat dm på ett tag

Av Ladyliz - 22 mars 2009 08:59

Från fedag till lördag var jag hos honom. Det var ganska bra han har ju sitt humör men brydde mig inte nämnvärt just då. Det var bra innan vi skulle sova och på morgonen innan frukost.

Under frukosten blev han helt annorlunda. Innan jag skulle gå till tåget så sa han stå inte så nära fönstret nån kan se jag är ju vice värd och vi ska ju vara matcho. Sen klagade ha på att jag gick mycket på bio. Ja ha och vad har han med det att göra. Sen så sa han hoppas du klarar dig nu, så hörs vi kanske sen. Förra veckan höre inte han av sig och denna veckan inte jag tyckte han. Hös när vi känner för et. Ine klaga på varandra. Väntar och ser om det stämmer. Är han på ett humör jör han inte av sig och om han är på ett annat så kommer han klaga på att inte JAG hör av mig.

Suck och från att vara så "gullig" tolls en bicht. Vad får han ut av det?


Filmen dumpa honom var ok, man fick bekräfftat att man inte kan förstå sig på dessa små varelser!?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards