Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Ladyliz - 7 juni 2009 18:42

https://secure.storegate.se/user/share.aspx?id=4e2056f9-4e49-41af-a1e9-d7e1e8f5c594

Går man in på denna så kan man se hur härligt det är att sjunga, från vår senaste konsert.  Från stockholmskören var vi ju ca 700 pers vilken akustik!

Eller gå in på www.korforalla.se gå in på bilder och videos

Av Ladyliz - 7 juni 2009 18:11

Jagv ar på gymmet i morse, eller snarare eftermiddagen. Sen gick jag och gjorde min medborgeliga plikt röstade. Inte är jag så intresserad men rösta måste man ju.

Sen läste jag en bok och dammsög.

I morgon i jobbet igen...inte så kul men har ett jobb i alla fall

Av Ladyliz - 7 juni 2009 10:16

Tyvärr hade jag rätt, gick inge bra för Sverige igår. Zlatan...ja varför ska tidningarna jämt höja hoom till skyarna och ja hur bra går det?? Tänk om vi inte är med i VM 2010, hmm. Sist vi var riktigt bra var 1994. Vilken sommar! Dahlin, Brolin, Larsson, Igesson och alla andra. Nu är det bara Larsson som är med i dagens gäng.

I dag är det Eu-val, är inte så intresserad men man måste göra sinn medborerliga röst...

Idag blir det nog en söndag, gå till gymmet rösta och läsa en bok

Ovido - Quiz & Flashcards