Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Ladyliz - 23 juni 2009 18:17

Det var varmt på  jobbet måste jag medge. Inte kul att sitta inne när solen gassade där ute. Jag har en jättebra bok, jonas moströms senaste oh försökte läsa den så mycket som möjligt på jobbet och på rasterna.

Satt ute med mat på luchen. Vaktmästaren kom på besök, han som är barnledig. Vad söt han albin är stora svarta ögon.

Har nu tvättstugan, inte så kul men ibland måste man det.

Kort i taket fick ett mail av honom trodde jag inte. Hans skrev bla att han hade haft det jobbigt. Mannen till syrran var säkert död eller förlamad han ville inte berätta. ommer ev hem på torsdag. Skrev tillbaka att nästa gång säg till ett par dagar innan hen ej tar med mobilen. Det kommer jag säkert att få höra men jag måste ju få säga vad jag tycker gör ju han hela tiden.  Jag känner ju inte hans syrra kommer aldrig få träffa henne så varför ska jag vara ledsen??


Ovido - Quiz & Flashcards