Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Ladyliz - 6 juni 2009 18:57

Jag åkte in till Stockholm som jag skrev förrut, är inte så van att åka både buss och tåg så det tog en jäkla tid!

Var inne på apoteket tog ut vissa piller och det tog en jäkla tid, många nummer innan. Säkert en halvtimme tog det.

Sen gick jag till Åhlens och handlade lipfix åt mamma sen gick jag till Kungsan. Mycket dolk. Åt BBQ Wings och ett glas vin. Det var kallt vill jag lova. Sen gick jag runt i stan. Såg mycket ballonger och mycket danskar som är här för matchen.

Åkte sen hem till pärorna det blev både champange och vin för nationaldagen så det känns lite...Ska se på matchen om en timme ca.

Han sa igår ringer om jag får tid. Har inte hört ett skit han har tid men ringer inte. Han tog sig ju tid igåt. Trots att jag är berusad har jag ej hört av mig till honom!!

Av Ladyliz - 6 juni 2009 09:52

Ja i dag är det sveriges naionaldag! Skulle det varit en vardag skulle vi också varit lediga. Skulle varit skön om det vore det!

I dag när jag vaknade kännde jag mig så ensam ich uttråkad, alla planer dick ju i stöpet i veckan och ja jag vet inte vad. Tänkte åka in till resturangernas dag idag, äta lite mat och kanske ta ett glas vin, behöver göra något!

Idag är det fotbollsmatch Sverige-Danmark utsålt. Han jobbar ju med landslaget kör för dem när de är i Sverige, ibland får man inside information lite kul. En gång så skaffade hanfaktiskt en autograf till mig Anders Svensson och det står T.O.M Kram!!

HOppas men jag tror tyvärr inte på Svenskarna idag, tjatet om Zlatan etc han brukar inte vara så bra i Sverige men hoppas jag har fel!


Ovido - Quiz & Flashcards