Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Ladyliz - 3 juni 2009 16:53

Oj en 33 åring som tar sådan plats hon måste ha bravo så fort hon gör något. Gör sitt jobb helt enkelt. Måste upprepa sig mins 5 ggr, hon kanske måste prata så med sin man och barn men man bruka förstå efter 1 gång. Sen är hon inte klippsk och minne som en teflonpanna inget fastnar (som hon själv sa idag)

Blev lite trött på henne idag...

Av Ladyliz - 3 juni 2009 16:44

Började imorse med mesvärk och på dåligt humör seg men sånt händer. Började kl 7 och först var jag tvungen att sätta på kaffekokaren för den som stängde glömmt, egentligen ingen speciell sak men ruckar rutinerna om ni förstår.

Sen ringde chefen och sa att hon som skulle börja kl 7.30 var sjuk. Chefen skullle komma in tidigare med det gjorde hon inte.

Sen så hakade skrivaren upp sig, jag var tvungen att svara i telefon och mailen och allt samtidigt men det vara bara att ta ett djupt andetag! Det gick bra och tiden fort. Sen så ska bara de som sitter bak svara men de var ju underbamanade så de hade väldigt mycket att göra.

Var ganska lungt i repan sen men små saker hände folk blev förbannade och andra saker men lite kul med andra saker.

Hon som var sjuk ska vara sjuk i morgon med och vem ville jobba stängning? Inte jag ska ev träffa en kompis. Slutade halv 4 skönt att komma hem så trött och ja jag vet inte vad men ska nog ta mig till gymmet.  

Ovido - Quiz & Flashcards