Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Ladyliz - 8 juni 2009 14:23

Ja igår var det val till Eu-parlamentet. Det var inte många som röstade typ 48% av sveriges befolkning. Skäms på er! Min åsikt är att man kan gå och göra sin plikt, kunde lägga en blank röst men i alla fall .

Jag är själv inte intresserad men gick dit

Av Ladyliz - 8 juni 2009 14:13

Sov konstigt i natt vet inte riktigt varför men så är det ibland. Mycket tankar som gick runt i huvudet på mig...

Kom till jobbet och vi var underbemannade igen...men tiden går fortare, en katastrof inget kaffe! Maskinen var trasig när jag kom shit! Trodde inte att jag hade sånt behov men när jag jobbar så har jag det. Lilla kaffekicken på morgonen för att vakna! 

På lunchen gick jag med en kollega och köpte en Kaffe Latte! Jag vaknade så det var ju bra!

Snart så är vi bara 2 stycken som jobbar men det går npog bra, hon och jag är ett bra teamwork! 

Ovido - Quiz & Flashcards