Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Ladyliz - 1 juni 2009 09:38

Då var det ett tag sedan jag skrev. Torsdagen var en otroligt seg dag alla som varit med i vårruset hade träningsvärk och dagen gick långsammmt! Inte mycket att göra etc.

På kvällen så gjorde jag inte mycket och slocknade runt halv 8 och sov till 6 var helt slut och hade ingen tränngsvärk när jag vaknade.

Fredagen bjöd på trevligt väder och lungt på jobbet, att jobba stängning på  en fedag är inte kul. Precis innan jag sluta fick jag ett sms från honom, man märkte att han ville träffas. Skrev att jag skulle till en kompis men han ville ses punkt slut.

Grillade hos en kompis gott var det men hon är inte på så bra humör uttråkad etc så halv kul. Gick vid 21 från henne och träffa honom. Trevligt med ute..! Kunde inte sova så bra, brukar sova i ett annat rum men nu var sängen trasig där så inte mycket sömn. VVar inte så glad på morgonen och han var på reta mig humör. Fick skjuts till solna.

Sen hela dagen vid poolen hos päronen och badede 2 ggr. Fick nästan solsting.  Åt grillad mat och sen gick jag hem och sov som en prinsessa...!

På söndagen gick jag till gymmet, sen så sol och bad hela dagen. Moster +kusin och familj barnen är  1,5,5 och 7,5 år så det var liv i luckan.

I dag så jobbar jag till 16 måste till läkarhuset sen så måste  jag handla coh laga mat.

Vi är minus folk idag men det går nog bra

Ovido - Quiz & Flashcards