Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Ladyliz - 30 juni 2009 18:49

Just nu skulle jag bara vilja ta mitt pick och pack och vara borta ett halvår. Ingen skulle få tag i mig och skulle bara va!!

Orkar inte gå in på allt mcket handlar on hopm, han var ett riktigt svin igår. Han blä och i dag försökte han hämnas på mig  och skriva sms etc för han hade tid. SUCK 50 år och rena barnungen. Snart åker ju han bort!!

Kom ihop mig med teflonpannan  på jobbet, hon sa at mig att inte gå barfota, hon sa det i repan när folk stod där. Jag sa ok säg inte det här, hon märkte att jag blev lite sur så honkom sen och sa. Gå inte barfota, gå inte barfota jag sa ok men ta det inte när folk är i receptionen, ok gå inte barfota ser inte bra ut sa hon igen. Jag hörde första gången jag lackade ut och sa ok skit i det nu, då såg jag hennes tårar. Hon är jävligt bra att klaga på andra men kan ej ta kritik. Nu var det inte planerat att jag skulle dit hjälpte bara en kollega. Sen så tog hon av sig väsen i repan, en randig tröja under. Hur jävla dum få man vara? När chefen nämde det sa hon bara det är varmt. Teflonpanna! Skönt att slippa henne i 6 veckor snart!!!!!

Imorgon kommer en lära som jag ska lära upp, då är det mer att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards