Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Torsdag

Av Ladyliz - 25 juni 2009 09:40

Vet inte varför men var lite trött i huvudet idag fast jag inte drack så mycket igår. Ett glas rosé och sen  en cola men men börjar väl bli gammal!!? I morse var jag på ganska bra humör ändå men efter ett tag så fick jag reda på att teflonpannan pratat med chefen och tyckte noog att jag var en "Bitch" igår för att jag snäste till igår. Hmm orkar inte bry mig snart slipper jag henne i 6 veckor. Är hon irreterad på mig kan hon väl ta det med mig. För mig är det ganska försumbart just nu..som sagt snart semester!

Sen kom häxan surtant och pms:ig. Stackars henne som sitter med henne i repan idag! Hon brukar ej vara på dåligt humör men nu blev hon det!

Han hörde av sig. Hemma nu jobbar du! Hmm skrev att jag jobbade till halv 5, ok hörs blev det. Orkar inte tjafsa läste han mitt mail vet han vad jag tycker annars så never mind.

Tänkte träna i kväll! Ute eller inne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Skapa flashcards