Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

En katt och råtta lek ingen vinner

Av Ladyliz - 13 juni 2009 16:16

Ja då var det igång igen eller vad man ska kalla det. Skrev ett sms igår om att jag är på väg hem,har helg. Han skrev ok sen trodde jag att det skulle vara det men ack vad fel jag hade.

Han undrade vad jag gjorde och trodde jag skulle träffa en kompis det var i onsdags sen så skrev han massa sms och var spydig.. Försökte hämnas på mig som du gör när jag är hos mina föräldrar. Hmm bara töntigt sen så skkrev jag något och han var kort för han var sur och grining pga jobbet. I morse skrev jag hoppas att du är på bättre humör ska gå och träna. Sen så blev det en disskussion av nåt. Jag skrev att jag ville ses men han skrev bara hörs.

Sen nu i eftermiddag så skrev han kom hit i kväll om du vill. Gissa vad sur han blev för inte jag ville, han är så van att jag vill alltid. Men han är jämt så sur och grinong och det råkar JAG alltid ut för . Svaret var vem är det som gör mig arg. Sen så kom det fram till att han skulle ha polare där i kväll så han skulle nog ändå inte hinna träffa mig, och han skyller på mig! Bad honom om en tjänst, fick ej svar, ringde upp då var han bara otrevlig. Suck suck suck

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards