Alla inlägg under augusti 2009

Av Ladyliz - 15 augusti 2009 13:22

I går så var det ju si sådär med jobbet men innan åskan och regnet kom så blev det minigolf med pappa. Han vann igen...

Sen på kvällen åkte jag till honom, hans son hade han "kört" iväg till sin morsa på middag det ville han nästan ha eloge för...

Sen kom sonen hem, såklart hämtad av far sin. Tycker synd om ungen så många björntjänster far gör men ingen ide att ta upp det han blir bara sur.

Jag sov hela natten i hans sovrum, har inte hänt på länge. Sov si och sådär så är seg. Lite trevligt på morgonen sen fick jag skuts till bussen.  Trevligare än vad jag trodde att det skulle bli...Har varit och handlat och nu har jag tvättstuga. Middag hos päronen ikväll. Imorgon lär man ha jobbångest, bäst att gå och träna då...

Av Ladyliz - 13 augusti 2009 20:39

I morse var det helt ok väder men var på ett konstigt humör, har jag varit hela dagen trots att det inte är innan pms...Men får väl skylla på jobbångest!

Var med mamma i Märsta idag pch jag bjöd henne på lunch, det var väldigt gott. Åt pasta med wookade grönsaker och bacom. mums fillibabba.

På eftermidagen så har jag nästan bara läst. Ungdomsböcker av Denise Rudberg Tillsammans lagom långa och skönt att man inte är 14 år längre!


Av Ladyliz - 13 augusti 2009 09:52

I går så var vädret inte så bra, tog det lungt på morgonen och sen så åkte jag in till stockholm med en kompis. Jag bjöd henne på middag en god pizza vi kunde sitta ute så det var kul att se och höra på folk.

Sen gick kosan mot Råsunda, blev visiterad av en fjortis...sen så fick vi väldigt bra platser. Det började att regna men kom under tak så fick inte måna droppar på oss!

Matchen var så där, Severige spelade inte bra men fick in ett mål! Skulle det var rättvist så skulle Finland ha vunnit!

Lång men trevlig dag!

Börjar nu få lite ångest att börja jobba på måndag! Vissa kärringar....blä

Bio

Av Ladyliz - 11 augusti 2009 19:51

I morse så blev det gymmet, var ett tag sedan över en vecka. Hade magknip men gick ganska bra. Skönt efteråt.

Åkte in till stan sedan och såg The Proposal em I feel good film. Man blev glad av den.

Imorgom fotboll Sverige-Finland på råsunda

Av Ladyliz - 10 augusti 2009 19:51

Ja han hörde av sig igår men vilade då och han skrev ett sms i morse och frågade hur det var...? Hmm

Mår bättre men lite trött.

Idag så gick jah hem till päronen och det blev barkaby. Det regnade lite först så det blev IKEA först, köpte stekpannor, plåster fryspåsar och batterier och luch på  IKEA en räksmörgås.

Sen blev det outleten köpte 2 deckare och sen en t-shirt från salming. Sen förljde jag med päronen hem och det blev grillad middag, alltid gott!

Alldeles nyss ringde han och undrade hur jag mådde. Har han slagit i huudet? Han lät lite "tuff" som nr han umgåts med bara män. Han jobbar ju med landslaget nu. Men han hörde av sig.

Nu en beckfilm sen läsa


Av Ladyliz - 9 augusti 2009 15:10

Mår inte bra, haft diareé och hållit på att nästan kräkas. Började redan igår kväll när jag skulle sova.

I dag så har jag bara gått en prommead för att köpa mat någongång måste man väl kunna äta.

Bråk igen med han. Började redan igår han klagade på att jag inte hört av mig. Nähä han då? Sen så skulle han på bio med sin son och jag skrev ett sms och frågade om filmen. Bra sover nu typ. Kort bara så där. I morse så skrev jag ett sms nu hör jag av mig. Inget svar efter lång tid hörde han av sig. Skrev sen snabbt svar...då kommer taggarna ut vad är fel etc är du sjuk bla bla. Som du göt skriver han och otar med för 511 gången att inte höra av sig. Sen pratade vi jag byter mobil numer jag lovar. Sure tjena sixten Jernberg. Vet att han aldrig skulle göa det. Om en vecka så kmmer han höra av sig och vill ja ni vet ja. Han sa att han skulle höra av sig i kvöll men tror ej på det. Som vanligt en jävla egoist. Reagerade extra hårt i dag för jag ej mår bra.


Av Ladyliz - 8 augusti 2009 20:56

Idagså var jag i kalhäll med en kompis, hon bor där så jag åkte dit och var där på stranden ett par timmar. Skönt att bara sitta och prata.

Sen middag os päronen, helt perfekt helt enkelt


Av Ladyliz - 8 augusti 2009 20:56

Idagså var jag i kalhäll med en kompis, hon bor där så jag åkte dit och var där på stranden ett par timmar. Skönt att bara sitta och prata.

Sen middag os päronen, helt perfekt helt enkelt


Ovido - Quiz & Flashcards