Alla inlägg under augusti 2009

Av Ladyliz - 27 augusti 2009 14:35

I morse kom jag på att jag har idag haft mitt körkort i 11 år. En torsdag för 11 år sedan var jag väldigt nervös men klarde det på första försöket!! Det var tider det!

Idag går dagen långsamt, inte mycket att göra och underbemamnnade men det märks inte. En vabbade och trodde att jag skulle bli tvingad att stänga men nej tack och lov.

Trött är jag så det blir nog bara lite på spikmattan som jag köpt och lite tv. Tänkte egentligen träna men inte så kul under pms...

I morgon kräftor slurp

Av Ladyliz - 26 augusti 2009 21:29

På jobbet var det väl si så där, full styrka och det är inte så kul! Vid fika rasten fick allla utom Häxan Suurtant fnissanfall, för lite sömn  och lite komiska situatiner med en stackars vaktis!

Gick på massage, det var väldigt skönt var stel men sen blev jag avslappnad!

Åkte in till stan och träffade min bio kompis, vi hämtade ut biljetterna och sen så gick vi till Karlsson & Co åt mat och drack ett glas vin. Satt och snackade sen blev det Beck filmen! Harald Hamrell och Månn Nathaelsson var där och prata lite grann. Filmen var bra annorlunda Beck film med mycket Gunvald Larsson och det är ju inte helt fel!

Nu hemma och ska snart sussa 2 dagars jobb till denna vecka.

Natti

Av Ladyliz - 26 augusti 2009 11:51

I går slutade jag halv fyra så skönt. Kom hem åt lite och sen till gymmet. Hade precis ätit så blev illamående. Sen så blev det dusch och en bok och släckte tidigt, var så skönt. Sov bra i natt.

I dag pissväder men massage efter jobbet och sen Beck filmen!!

Av Ladyliz - 25 augusti 2009 09:34

I går så gjorde jag inte så mycket när jag kom hem tvättstugan och var vresig. Brukar att vara det nu innan pms. Han hade inte hört av sig skrev ett sms och han tyckte jag tjatade för jag frågade varför han inte hört av sig. Han var på väg till jobbet och stängde av mobilen. Töntigt gör han aldig annars. Sen hördes vi av och bråkade. Mycket skit sas och det var så jäkla skönt att få ur sig saker och ting. Han hotar hela tiden med att byta nummer etc, sure frågar varför han hotar. Vill han ej svara på. Han lyssnar inte när han är på det humöret. Jag vet vad alla säger till mig men är fast. Om han skulle byta nummer skulle han strax höra av sig igen. Suck men mådde bättre igår i alla fall. I kväll behövs träning!!!

Av Ladyliz - 24 augusti 2009 09:17

I går kände jag mig nere för mådde ju inte så bra och var förbannad på ja honom som så ofta förr (han har  ej skrivit här så han kanske ej läst). Jag satt lite vid datorn, åt mat och tog vin till detta. Blev skönt berusad och somnade tidigt och sov nästan hela natten. Vaknade vid halv 5 och kände mig lite täppt. Trodde att det var söndag men tji fick jag. Måste ha sovit hela tiden annars skulle jag ha grubblat. Sommnade om i 1,5 h och var seg. Lite ont i huvudet och lite förkyld är jag. Mår bättre för jag sov men inte 100. Kände inte för att gå till jobbet. Solen skiner och jag är nte glad, ja nåt är fel.


Av Ladyliz - 23 augusti 2009 17:25

Känns nästan som han läser min blogg, senast jag pratade med honom sa han massa saker som ev kan ha stått här. Nu tycker jag att du kan skriva en komentar och din email adress så jag bara vet. Nämner ju inte dig med namn för att ingen ska veta vem du är.

Av Ladyliz - 23 augusti 2009 17:25

Känns nästan som han läser min blogg, senast jag pratade med honom sa han massa saker som ev kan ha stått här. Nu tycker jag att du kan skriva en komentar och din email adress så jag bara vet. Nämner ju inte dig med namn för att ingen ska veta vem du är.

Av Ladyliz - 23 augusti 2009 16:59

Suck skrev ett sms och sa att ag inte mådde så bra och att han kanske var var smittaren eller kunde bli smittad sen så var han bara störig och vi hördes i tel. Och han sa att jag måste söka på att jag inte är normal etc, och han. Han skulle göra mat till sina barn fullt upp sa jag. Ja om man har familj så sa han det verkar du ha problem med. Sure att han har en idiot till son är inte mitt problem han är så jävla störig, extra känslug nu. Nej laga lite mat sen sova.

Ovido - Quiz & Flashcards