Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Ladyliz - 20 augusti 2009 19:15

När jag gick till tåget idag så träffade jag en gammal kollega en lite äldre man med sin 5 åriga dottern. Dottern kom sonika odch kramade om mig och frågade vad jag hette. Var ganska gulligt. Helt ogenerat!

Har nu ätit öite mat sen så har jag varit på gymmet känns ganska skönt i alla fall.

I morgon lär det bli en lugn dag på jobbet! Fast man får bväl vara glad att man har ett jobb att gå till!

Det är så mycket ältande på jobbet att folk vill gå ner i vikt etc. Tänk om jag kunde komma igång med träningen rejält och bli smalare och mer muskler. Vad skönt det skulle vara!


Av Ladyliz - 20 augusti 2009 15:06

Nu är vi full styrka på jobbet igen efter ett par dagar. Det blir inte så mycket att göra så det är inte så kul. Folk undrade t.om om jag var trött idag..! Sen så har folk som är bra på att klaga klagat idag, så trött på kärringar helt enkelt. Semestern var skön på det sättet att slippa detta bara han som klaga men han är ju ingen "kärring".

Ska gå och träna i kväll tror jag är trött men man mår ju bra efteråt.  Imorgon fredag ska bli så skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards