Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Ladyliz - 23 augusti 2009 17:25

Känns nästan som han läser min blogg, senast jag pratade med honom sa han massa saker som ev kan ha stått här. Nu tycker jag att du kan skriva en komentar och din email adress så jag bara vet. Nämner ju inte dig med namn för att ingen ska veta vem du är.

Av Ladyliz - 23 augusti 2009 17:25

Känns nästan som han läser min blogg, senast jag pratade med honom sa han massa saker som ev kan ha stått här. Nu tycker jag att du kan skriva en komentar och din email adress så jag bara vet. Nämner ju inte dig med namn för att ingen ska veta vem du är.

Av Ladyliz - 23 augusti 2009 16:59

Suck skrev ett sms och sa att ag inte mådde så bra och att han kanske var var smittaren eller kunde bli smittad sen så var han bara störig och vi hördes i tel. Och han sa att jag måste söka på att jag inte är normal etc, och han. Han skulle göra mat till sina barn fullt upp sa jag. Ja om man har familj så sa han det verkar du ha problem med. Sure att han har en idiot till son är inte mitt problem han är så jävla störig, extra känslug nu. Nej laga lite mat sen sova.

Av Ladyliz - 23 augusti 2009 12:03

I går när vi sågs så var han på bra humör eller det var inget tjafs eller så helt "normalt" När vi kom till honom så fick jag se Wallander som han laddat ner han hade sett den men såg den lite grann. Hade lite mysigt i soffan men blev lite störda...

Sen så gick vi och lade oss och mitt i natten gick jag in till det andra rummet före han snarkade som jag ve inte vad. Han hade sagt kom in tidigt för jag visste att han skulle upp i tid för han skulle börja träna. Hade tänkt att jag skulle ta mig hem kommunalt så sa vid frukost att jag ville titta på tiderna. Men nej då skulle han inte träna, han måste få upp sin son först och han vill inte sitta och äta när jag är där, då sa jag ok då går jag nu. Nej stanna du sa han. Visst jag tycker jag inte om sonen men kan vara i samma rum. 18 år är sonen och klarar ej att gå upp själv. Tror att han ville umgås med sin pappa i går och då kom jag, bortskämd jävel. (kanske hade han nåt att dölja i datorn, vem vet) Fick skjuts till bussen och inte så kul stämmning sen sa jag vi hörs svarade han inte på. Skrev sms men han vara bara grining. Han tyckte säkert att det var mitt fel att jag var där och han ej vaknade i tid och inte hann med träningen med sin son. Jag skkrev visserligen ett sms ska vi knulla men han får tro vad han vill. SUCK!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards