Alla inlägg under oktober 2009

Av Ladyliz - 3 oktober 2009 14:31

Varit lite duktig idag. Har haft tvättstuga och faktiskt handlade kläder som jag behövde.

En vinterjacka på HM och ett par jenans från Kappahl.INte så dyrt heller.

Riktig höst idag blåset och regn. I dag så börjar Körslaget borde kanske man se. Caroline är ju med

Av Ladyliz - 3 oktober 2009 08:12

Som vanligt på helgen vaknar jag tidigt men skönt att inte ha några krav!

Igår var det typ inget att göra på jobbet, en del kunder och bud flirtade med mig, är inte van med detta men det var trevligt att bli uppskattad.

En av kollegornas svärfar har försvunnit så det var lite konstig stämmning för detta.

Efter jobbet middag hos päronen och sen tv lite tjafs med honom man märkte på honom vad han ville men åkte ej dit.

Denna veckan har han fått höra av sig mest, alltid bra.

I dag handla kläder med mamma

Av Ladyliz - 1 oktober 2009 19:25

I dag på jobbet hade vi full bemaning och alla var lite tötta från igår, ingen fick sina 8 h.

Har nu tränat och är lagom mör känns bra att jag kom iväg. På jobbet har nu alla utom jag varit hemma för förkylning utom jag. Kanske min tur nu fast peppar peppa verkar jag ha ett bra imunförsvar. Kanske beror det på att jag tränar? Bukar att sova mina 8 h och inte har barn som är på dagis! Unde rmitt 1,5 år på detta ställe har jag haft 1,5 sjukdag tror jag, Inte så mycket...Kanske jag råkar ut för något nu. Lunginflammation eller något. På söndagar brukar jag känna mig sjuk men beror kanske på....


Denna veckan har det inte varit mycket bråk på jobet skönt och inte privat heller. Lite tjafs idag bara men har ite hört av mig så mycket till honom. Han mår inte bra idag, så snd om honom....


Nu ska jag snart ta ett bad sen spikmatta och sova och imorgon FREDAG!!

Av Ladyliz - 1 oktober 2009 10:12

Redan i Tisadgs den 29 september var jag tvungen att skrapa ruutorna på bilen! Det är tidigt och fick en liten chock för var inte riktigt beredd på detta.

I gå och idag slapp jag med det var lite frost. Brr jag som är så frusen av mig

Av Ladyliz - 1 oktober 2009 09:58

Jag då har det gått ett par dagar sedan jag bloggade. Har inte haft så mycket ork eller tid helt enkelt.

Han hörde faktiskt av sig i måndags, konstigt nog men svarade bara ok på detta.

Jobbet var si och så lite trött när jag kom hem lagade mat och gjorde inte så mycket.

Tidsdagen var vi 3 stycken på jobbet, ska vara fem. Alla fick ändra sina tider fram eller tillbaka, jag jobbade över en halvtimme. Vi pusslade ihop allt och det gick bra. Vi turades om att sitta framme i repan för ingen älskar det precis.. Var lagom mycket att göra för oss tre och ja man var lite seg när man kom hem. Hade tänkt att träna men chi fick jag. Var tvungen att handla och annat så nej.

Igår så var det en väldigt lång dag. Började 7 som vanligt lagom mycket att göra, slutade halv 4 men skulle ha peronalmöte kl 18 så hem han jag inte åka. Åkte in till stan och fördrev tiden..

Mötet gick bra info om ditten och datten, mat och det höll på ganska länge för folk ältade och ältade. Kom hem stax efter 9 så han se lite på oskyldigt dömd!

Blev inte alltför många timmars sömn i natt så i kväll gym och take it easy!

TGIF i morgon. Inget planerat för helgen

Ovido - Quiz & Flashcards