Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Ladyliz - 9 oktober 2009 20:13

Vilken järkla dag, man kunde stannat hemma under täcket. Jag gick ochlade mig tidigt igår, vid halv 9. Gissa vem som hört av sig. Jag orkade inte säga nåt igår för jag var trött. Skrev ett sms på morgonen och sa som det var, trött och bakis. Surt sms från honom att om det skulle varit jag etc. Stänger avmin mobil som du etc. Fine gör det.

Vi hördes på lunchen och det första vad gjorde du igår och alla jävla anklagelser för han inte fick tag i mig! Han ville ej lyssna. Han trodde nåt annat bla bla. Sen skulle han stänga av mobil när han sov, sure gör det. I do not care! Sen hade hans söner fått ett annat nu,,som de skulle ringa. Tror jag ej på.  Att jag ej får tag i honom ibland det spelar ej någon roll en vice versa...

Mina kollegor såg att det var nåt så fick sitta i bakgrunden ett tag och slippa repan. Karmar och de lyssnade. Skönt med sånt.

Sen mycket tjejfniss vid fredagsfikat

Hem till päronen efter jobbet mat och nu hemma.

Imoegon träna och sen en kompis bio och middag

Ovido - Quiz & Flashcards