Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Ladyliz - 8 oktober 2009 16:11

Snart får jag gå hem efter denna sega dag!

Av Ladyliz - 8 oktober 2009 12:17

Som jag skrev förrut är jag lite bakis, inte så jättemycket  men lite ont i huvudet.  Bakis på en vardag har inte hänt på flera år, sen Österrike tiden tror jag..

Min lunch bestod av Hamburgare pommes och cola...Hmm men tack och lov har jag inte så lätt att gå upp i vikt. 

Av Ladyliz - 8 oktober 2009 09:54

I måndags var det kör. Oj vad mycket folk det var, nya som gamla. Jag som har varit med förr fick tränga mig förbi kön. Allting blev försenad pga att de nya blev insläppta typ 5 minuter allt börja.

Andreas var också med han är så söt och han blevså röd i ansiktet en gång när han knäckte sig!

Vi sjöng bla Mamma mia, In the getto och några till. Härlig stämning, kom ej hem förrens klockan 21:30 och var seg på tisdagen.

Tisdagens jobb var som vanligt, sen gick jag och tränade. Tog ut mig på spinningen så träningsvärk fick man


Av Ladyliz - 8 oktober 2009 09:32

I går så gick jag till en kompis, vin + klyftpotatis+beauneisause+fläskkotletter. Mums trevligt men blev lite för mycket vin. Kom hem vid halv 9. Bråk med ja honomn han var dryg bad mig dra åt helvete etc. Ringde men han svarade inte etc. Han är ett stort jävla EGO nu, när han jobbar med landslaget. Han vet att jag tycker det men det skiter jag i.

I morse var det signalfel i hela nordstockholm, tog ett tidigare tåg men kom ändå försent. Lite itrriterande och ont i huvudet har jag men det är ju själförvållat!

I kväll handling och sen en lugn kväll....

Ovido - Quiz & Flashcards