Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Ladyliz - 14 oktober 2009 20:10

Kommer just från träningen, det var ett skönt pass lagon mör i kroppen. Tänkte banga men gjorde jag inte.

Hörde lite på Halv åtta hos mig, det är ganska kul, eller Helge Skoog gillar ag hans röst och sina fyndigheter! En bekant ska ju vara med, ska bli kul att se i januari.

Nu ser jag Stockholm-Arlanda, ganska kul att se för man känner ju igen sig jobbat en hel del där under mina verksamma år. Sist i säkkontrollen.  Jobbig med tv 3 är att det är så mycket reklam...

tror tyvärr inte att Sverige kommer till vm,,,,


Av Ladyliz - 14 oktober 2009 17:08

Oj vad tidigt jag kom hem idag! Ser på förkväll...Inte så kul Yvonne Rydings röst är inte så rolig!

Tänkte komma hem, äta lite gå och träna. Hoppades på en dvd och sen Stockholm-Arlanda och sen zappa mellan Oskyldigt dömd och Efterlyst.

Blev tvättstuga, mat  täna och sen tv tror jag. Dvd kommer nästa vecka trodde den hade premiär idag..

I går var jag trött när jag kom hem, såg på andra avenyn på datorn sen tidig kväll, kunde inte sova så bra ändå men men.

Dagarna på jobbet har varit speciella små saker hände och i går lite stömavbrott på jobbet.


Ovido - Quiz & Flashcards