Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Ladyliz - 29 oktober 2009 18:42

Imorgon är det fredag. Slutar kl 14 skönt dagen före helgdag.

Inget planerat mer en middag hos päronen på fre och lör.

Av Ladyliz - 29 oktober 2009 18:31

Vi har sk poolbilar på jobet. Dvs de som är anställda får använda bilen i tjänsteärende.

En av bilarna stod fel och jag är den enda som har körkort skulle ställa den på rätt plats.

Först var det svårt att hitta bilen men efter mycet letande hittade jag den. Sen skulle jag backa och jag är van med en polo från 1996, den är lätt att lägga i backen i men inte denna. Tog ett tag men tillsut så. Sen när jag hade parkerat skulle jag ta ut nyckeln, den satt som berg, Hade e kollega med mig som inte har körkort, hon visste inte heller men hon läste i manualen så nu vet jag hur man gör!

Av Ladyliz - 29 oktober 2009 11:49

Sitter på jobbet inte kul. Skulle bara vilja gå idé från idag tills april.

Ovido - Quiz & Flashcards