Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Ladyliz - 4 oktober 2009 14:09

Låter väl mer spännande än vad det är. Åkte till onom igår, blev lite tjafs och jag orkade inte åka till honom, han blev sur och sa stanna hemma. Ok sa jag. Hej då skrev han bara. Skrev att du tål inte att få ett nej. Han ringde upp och han smörade så jag åkte dit. Hmm. Vi skulle inte bråka på kvällen, det gjorde vi inte.Ungefär som i början av "förhållandet".  Hade lite gympa och ja lade mig i det andra rummet direkt. Sov si och så där om man så säger. Näär jag gick in till honom så var det som vanligt igen, han hade ine sovit och nån komentar och han började klaga. Jag höll mest tyst. Fick skjuts till bussen och då var han på bra humör igen. Berg och dalbana...

Nu ska han joba med landslahget i 2 veckor då lär han ej höra av sig igen. Men men det är som det är.

I morgon ska det bli kul att börja sjunga igen. Men fick lite sporring när man hörde körslaget igår. Som Carolne sa delad glädje är dubbel glädje och hur blir det när 500 pers sjunger!?

Ovido - Quiz & Flashcards